×
آخرین اخبار

بارندگی‌های پاییزی در خوزستان تلفات تاریخی داشت؟

  • کد نوشته: 18646
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۷
  • 589 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ معاون میراث فرهنگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان اعلام کرد: معمولا هر سال آغاز بارش‌ها در خوزستان قدری شدید هستند، اما تاکنون هیچ گزارشی از تاثیر منفی این بارش‌ها روی آثار تاریخی به ما گزارش نشده است. احمدرضا حسینی‎بروجنی می‌گوید: یگان حفاظت میراث فرهنگی استان به طور […]

    بارندگی‌های پاییزی در خوزستان تلفات تاریخی داشت؟

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ معاون میراث فرهنگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان اعلام کرد: معمولا هر سال آغاز بارش‌ها در خوزستان قدری شدید هستند، اما تاکنون هیچ گزارشی از تاثیر منفی این بارش‌ها روی آثار تاریخی به ما گزارش نشده است.

    احمدرضا حسینی‎بروجنی می‌گوید: یگان حفاظت میراث فرهنگی استان به طور دائم در حال کنترل محوطه‌های تاریخی است. چهارشنبه (۸ آبان) نیز همه‌ی شهرستان‌ها گزارشی از وضعیت آثار تاریخی خود در این بارندگی‌ها به اداره کل میراث فرهنگی استان اعلام می‌کنند، اما تا این لحظه هیچ گزارشی از وضعیت تخریب یا آسیب‌دیدگی در بناهای تاریخی به دست ما نرسیده است.

    وی همچنین از فعال بودن همه‌ی سایت موزه‌ها و بناهای تاریخی زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی در استان خوزستان امروز (هفتم آبان) و در روزهای آینده خبر می‌دهد و بیان می‌کند: در صورتی بناهای تاریخی تعطیل می‌شوند که از سوی هواشناسی به ما وضعیت بحرانی اعلام شود.

    او با این وجود تاکید می‌کند: اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان آمادگی کامل برای انجام اقدامات حفاظتی در سایت‌ها و بناهای تاریخی خود دارد تا در صورت اعلام وضعیت بحرانی بتواند به درستی و به طور کامل از محوطه‌های تاریخی حفاظت کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *