×
آخرین اخبار

این سارقان را شناسایی کنید

  • کد نوشته: 14546
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۹
  • 1633 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر اعضای باند سرقت به عنف تحت پوشش مسافر، از شهروندان درخواست کرد چنانچه با این شیوه و یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند جهت شناسایی متهمان و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند. سرهنگ محمد نادربیگی، سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: […]

    این سارقان را شناسایی کنید

    دیدگاه نیوز/ پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر اعضای باند سرقت به عنف تحت پوشش مسافر، از شهروندان درخواست کرد چنانچه با این شیوه و یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند جهت شناسایی متهمان و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

    سرهنگ محمد نادربیگی، سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع سرقت‌های به عنف در پوشش مسافرکش از سوی شش نفر در مناطقی از پرند، ملارد، فردیس و هشتگرد، پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی افزود: بلافاصله با انجام اقدامات ویژه فنی و اطلاعاتی اعضای باند شناسایی و در نقاط محتلف کرج و تهران دستگیر شدند.

    سرهنگ نادربیگی بیان داشت: سارقان به عنف که چهار مرد و دو زن بودند به عنوان مسافر سوار خودروها شده و طی مسافتی با تهدید اسلحه و ضرب و شتم رانندگان، اموال آنها را به همراه خودروها به سرقت برده و متواری می‌شدند.

    وی با بیان اینکه سارقان مسلح پس از سرقت خودروها، مجدد اقدام به مسافرکشی می‌کردند و کارت‌های بانکی افراد را همراه با رمز گرفته و طلا و ساعت می‌خریدند گفت: از سارقان دستگیر شده دو قبضه اسلحه، افشانه، شوکر برقی، یک دستگاه خودرو پژو پارس، تعدادی گوشی تلفن همراه، ضبط و باند و طلای مسروقه کشف شد.

    سرپرست پلیس آگاهی استان البرز افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۴۲ فقره سرقت به عنف و مسلحانه در شهرهای پرند، ملارد، فردیس و هشتگرد اعتراف کردند.

    سرهنگ نادربیگی گفت: با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کرج، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش چهار نفر از متهمان را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند درخواست می‌شود جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *