×
آخرین اخبار

ایمان محمدی: می‌خواهم نخستین طلای المپیک را برای کشتی خوزستان کسب کنم

  • کد نوشته: 101410
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۱
  • 132 بازدید
  • اهواز – خبر روز – دارنده نشان طلای رقابت‌های کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت: هدفم کسب نشان طلا در المپیک است و می‌خواهم نخستین طلای المپیک را برای خوزستان کسب کنم البته باید به یک وزن بالاتر یا پایین‌تر بروم.

    ایمان محمدی: می‌خواهم نخستین طلای المپیک را برای کشتی خوزستان کسب کنم

    ایمان محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز بیان کرد: مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان از سطح بالایی برخوردار بود زیرا بسیاری از قهرمانان دنیا با آمادگی خوبی در این پیکارها شرکت کرده بودند اما خوشحالم که توانستیم قهرمان رقابت ها شویم.

    وی افزود: دور نخست مسابقات استراحت داشتم و در دور دوم کشتی گیر مصری را ۶ بر یک بُردم؛ در دور سوم با حریف ژاپنی کشتی گرفتم که در رقابت های جهانی صربستان هم کشتی گرفته بود و توانستم هفت بر یک پیروز شوم. دور بعد به مصاف حریف آذربایجانی رفتم که پنج بر یک به برتری رسیدم و در دیدار نهایی حریف گرجستانی را هشت بر صفر شکست داده و به نشان طلا رسیدم.

    دارنده نشان طلای رقابت‌های کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت: ۱۰ روز دیگر قرار است به همراه تیم ملی در مسابقات جام جهانی در باکو آذربایجان شرکت کنم که امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرم. این رقابت ها ۱۲ تا ۱۴ آبانه به صورت تیمی در آذربایجان برگزار می شود و تمام کشتی گیران عنوان دار جهان حضور دارند.

    وی با بیان اینکه هدف اصلی ام حضور در رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان جهان ۲۰۲۳ است افزود: در سه سال گذشته در هر مسابقه که شرکت کردم، دست پُر برگشتم و خوشبختانه کادر فنی تیم ملی نظر مثبتی روی من دارد اما در کل آقای رنگرز نگاه ویژه ای به مسابقات انتخابی داشته و برای حضور در مسابقات جهانی باید در چرخه انتخابی شرکت کنم.

    محمدی با بیان اینکه در مسابقات لیگ برتر کشتی با تیم فولاد خوزستان قرارداد بستم ادامه داد: تیم فولاد خوزستان برای قهرمانی بسته شده و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

    وی افزود: جا دارد از آقای دبیر رییس فدراسیون تشکر کنم که همه امکانات را برای ملی پوشان فراهم می کند تا بهترین نتیجه کسب شود. همچنین از کادر فنی تیم ملی آقای رنگرز و به ویژه آقایان رضایی، محمودی، بویری و مرادی مربیان شهرستان که بسیار زحمت می کشند، تشکر کنم.

    دارنده نشان طلای رقابت های کشتی فرنگی امیدهای جهان بیان کرد: کشتی گیران شهرستان ایذه در سه ماه گذشته بیش از هشت نشان جهانی کسب کرده اند و این حاصل تلاش مربیان بومی است لذا از مسوولان این شهرستان انتظار داریم که از جامعه کشتی حمایت کرده و این افتخارآفرینی‌ها را اتفاقی ندانند.

    وی با گلایه از مسوولان شهرستان ایذه در توجه نکردن به مدال آوران کشتی افزود: تاکنون تقدیری از سوی فرماندار، نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نشده و آنها را ندیدیم. تربیت بدنی شهرستان ایذه برای کشتی گیران بسیار زحمت می کشد اما باید از آنها حمایت بیشتری بشود.

    گفتنی است ایمان محمدی کشتی گیر وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان در رقابت های کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان موفق به کسب ۲ نشان طلا شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.