×
آخرین اخبار

توسط شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان:
ایستگاه مرکز مخابراتی واحد هفتکل مرکزی راه اندازی شد

  • کد نوشته: 63967
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۹
  • 592 بازدید
  • رییس اداره مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تکمیل و راه اندازی ایستگاه مرکز مخابراتی واحد هفتکل مرکزی خبر داد .

    ایستگاه مرکز مخابراتی واحد هفتکل مرکزی راه اندازی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجد سلیمان، ایرج باقری با اعلام این خبر افزود: این ایستگاه که موجب پایداری ارتباط میان مرکز مخابرات این شرکت با واحدهای فرآورشی هفتکل و نفت سفید می شود پیش از این قرار بود با راه اندازی پروژه طرح جامع مخابراتی مسجد سلیمان به بهره برداری برسد که به علت محدودیت های منابع مالی راکد مانده وبا دستور مدیرعامل محترم و پیگیری های رئیس محترم فناوری اطلاعات و ارتباطات و کار عملیاتی پرسنل این اداره راه اندازی شد.

    وی ادامه داد: به علت فرسوده بودن شبکه مخابراتی واحد قدیم هفتکل، ارتباطات پایدار با این واحد دچار مشکل شده بود که با همت پرسنل این اداره و برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته ،راه اندازی این لینک ارتباطی در ساختمان جدید در دستور کار قرار گرفت.

    ایرج باقری افزود: در طی این عملیات که پس از رفع مشکلات و نواقص سیستم های حفاظتی صورت گرفت ضمن بهبود کیفیت ارتباطات،امکان افزایش ظرفیت خطوط تلفن نیز میسر گردید.

    این مقام مسئول در حوزه ارتباطات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان ادامه داد: در اقدام بعدی مرکز تلفن زیمنس داخلی بوسیله خطوط تلفن ترانک امکان ارتباط مشترکین داخلی با مناطق نفتخیز جنوب و شرکتهای تابعه را برقرار خواهد نمود . همچنین به علت عدم وجود بستر ارتباطی میان دو واحد قدیم و جدید هفتکل و کارخانه نمک زدائی، برنامه ریزی جهت اجرای شبکه کابل آن در دست اقدام است.

    وی تصریح کرد: نصب لینک مایکرو ویو این مرکز نیز در آینده نزدیک با همکاری اداره مخابرات مناطق نفتخیز جنوب انجام خواهد شد و جا دارد از همکاری رئیس و پرسنل اداره نگهداری و تعمیرات جهت تأمین برق مصرفی واحد قدردانی بنمایم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *