×
آخرین اخبار

روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج برگزار شد
اکران فیلم مردمی «موقعیت مهدی» ویژه کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 85148
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۴
  • 263 بازدید
  • فیلم مردمی «موقعیت مهدی» از تاریخ 17 لغایت 21 اردیبهشت ماه ، برای 2 هزار و 870  نفر از کارکنان، در تبریز و شهرستان های تابعه استان به صورت اختصاصی اکران شد.
    اکران فیلم مردمی «موقعیت مهدی» ویژه کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، فیلم مردمی «موقعیت مهدی» از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه و برای ۲ هزار و ۸۷۰  نفر از کارکنان، در تبریز و شهرستان های تابعه استان به صورت اختصاصی اکران شد.

    بر اساس این گزارش، یکی از سانس های این اکران مزین به حضور  جانباز سرافراز سال های دفاع مقدس و همرزم شهید مهدی باکری ، حاج خسرو ملازاده یکی از شخصیت های ارزشمند فیلم و همچنین بازیگر تبریزی، محمد امین داروئیان که در این فیلم نقش شهید محمد گل تپه را ایفا  نموده،  همراه بود که در پایان از این دو عزیز نیز تقدیر بعمل آمد.
    این گزارش می افزاید: سرهنگ فرهادی، فرمانده حوزه ۲ کارمندی شهید مدنی ضمن حضور در اکران اختصاصی فیلم موقعیت مهدی برای کارکنان شرکت گاز استان، این اقدام را حرکتی ارزشمند در  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و یادآوری رشادت ها و جانفشانی این عزیزان در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی دانست و گفت: بازخوانی این رشادت ها درسی از آزادی خواهی برای نسل آینده و انعکاسی از غیرت مردم آذربایجان و ایثار و شهامت آنان است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *