×
آخرین اخبار

اپلیکیشن شهرداری مسجدسلیمان به همت برنامه نویسان روابط عمومی منتشر شد

  • کد نوشته: 3593
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۳
  • 1265 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان اپلیکیشن شهرداری مسجدسلیمان توسط برنامه نویسان واحد روابط عمومی شهرداری توسعه داده شده و منتشر شد.  با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی در دهه اخیر و در دسترس بودن دستگاه های اندرویدی بر آن شدیم تا جهت سهولت دسترسی به خدمات و اخبار جدید […]

    اپلیکیشن شهرداری مسجدسلیمان به همت برنامه نویسان روابط عمومی منتشر شد

    به گزارش دیدگاه نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان اپلیکیشن شهرداری مسجدسلیمان توسط برنامه نویسان واحد روابط عمومی شهرداری توسعه داده شده و منتشر شد. 

    با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی در دهه اخیر و در دسترس بودن دستگاه های اندرویدی بر آن شدیم تا جهت سهولت دسترسی به خدمات و اخبار جدید شهرداری مسجدسلیمان اپلیکیشن اندرویدی شهرداری مسجدسلیمان را توسط پرسنل روابط عمومی برنامه نویسی کرده و منتشر کنیم. اپلیکیشن شهرداری مسجدسلیمان دارای قسمت های مختلف از قبیل: 

    درباره شهرداری شامل تاریخچه شهرداری، شهرداران اسبق و معرفی شهردار مسجدسلیمان 

    درباره مسجدسلیمان شامل تاریخچه مسجدسلیمان، جاذبه های گردشگری، سوغات مسجدسلیمان و مشاهیر مسجدسلیمان 

    آخرین اخبار شامل جدیدترین اخبار پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان 

    خدمات الکترونیک شامل درگاه اتوماسیون اداری، پیگیری مکاتبات اداری، اتوماسیون شهرسازی، سامانه ۱۳۷، سامانه مناقصات و شبکه های اجتماعی 

    بوده که در حال حاضر نسخه ۱ یا بتای این اپلیکیشن منتشر شده و در آینده نزدیک نسخه های جدیدتر این اپلیکیشن با امکانات بهتر و جدیدتر منتشر شده و در دسترس کاربران عزیز قرار خواهد گرفت. 

    قابل ذکر است که این اپلیکیشن توسط پرسنل روابط عمومی و با پیگیری های مهندس رحیم ورناصری مدیر روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان به جهت برنامه نویسی و انتشار این اپلیکیشن جهت رفاه شهروندان عزیز جای تقدیر و تشکر را دارد.

    این اپلیکیشن را می توانید از طریق لینک مستقیم به آدرس App.MasjedSoleyman.ir و یا از طریق دکمه ی زیر از فروشگاه کافه بازار دانلود نمائید.

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *