×
آخرین اخبار

اولین دوره آموزش آکادمیک رمز ارزها و بلاکچین با همکاری دانشگاه پیام نور و خانه بلاکچین ایران افتتاح شد

  • کد نوشته: 83925
  • ۱۴۰۱-۰۱-۳۰
  • 1060 بازدید
  • دکتر علی پاک باخته گان زنجانی، رئیس خانه بلاک چین ایران در مراسم اولین دوره آموزش آکادمیک رمزارز‌ها و بلاک چین، از ارائه آموزش تخصصی رمزارز و بلاکچین در دانشکده پیام نور خبر داد.

    اولین دوره آموزش آکادمیک رمز ارزها و بلاکچین با همکاری دانشگاه پیام نور و خانه بلاکچین ایران افتتاح شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، عضو کمیسیون رمز ارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در خصوص چرایی ایجاد یک رشته جدید و آموزش این حوزه در دانشکده پیام‌نور گفت: با توجه به بازار بزرگی که در این حوزه وجود دارد، خرید و نگهداری رمزارزها مهم است، بنابراین نیاز به آموزش تخصصی وجود داشت.

    وی با تاکید بر توجه به این‌که حوزه رمز ارزها و بلاک چین یک بخش به‌روز در تمام جهان است اظهار کرد: این حوزه در کشورمان درحال‌توسعه است و به همین دلیل نیاز به آموزش تخصصی در این زمینه وجود داشت.

    پاک باخته گان زنجانی با تاکید بر اینکه دنیای امروز، دنیای ارتباطات و دیجیتال است و دنیای دیجیتال نیز به سمت بلاک چین در حال حرکت است گفت: با توجه به اهمیت آن در دنیا و در کشورمان، نیاز بود که با راه‌اندازی این رشته تحصیلی در دانشگاه بتوانیم از این دنیای پرسودی که وجود دارد و درحال‌توسعه است استفاده کنیم.

    رئیس کمیسیون رمز ارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز همچنین درخصوص ضرورت ارائه آموزش تخصصی این حوزه در دانشگاهها گفت: امیدواریم با این اتفاق بتوان بساط پکیج فروش های فضای مجازی که گاهی به‌صورت اشتباه ، اطلاعات به مشتریان ارائه می‌دهند، برچیده شود و مخاطبان و مشتریان حوزه بلاک چین و رمزارزها در دام آن‌ها نیفتند. این مسیر در دانشکده هدایت می‌شود تا به بهترین نحو از آن استفاده شود.

    همچنین در این مراسم آقای دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان آقای دکتر ملکی راد رئیس مرکز آموزش های تخصصی و کوتاه مدت دانشگاه پیام نور و دکتر علی پاک باخته گان زنجانی رئیس خانه بلاکچین ایران و عضو کمیسیون رمز ارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و دکتر مالکی و دکتر خزایی و دکتر مهمانپرست و…. حضور داشتند. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *