×
آخرین اخبار

اولین جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد نوشته: 7338
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۲
  • 2702 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۹/۱ اولین جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان به همت دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان با حضور مهندس نصیری رئیس دفتر نماینده ،مهندس خرم مسئول شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان و جمعی از نخبگان و متخصصان حوزه IT در محل دفتر نماینده مسجدسلیمان برگزار شد. […]

    اولین جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

    دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۹/۱ اولین جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان به همت دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان با حضور مهندس نصیری رئیس دفتر نماینده ،مهندس خرم مسئول شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان و جمعی از نخبگان و متخصصان حوزه IT در محل دفتر نماینده مسجدسلیمان برگزار شد.

     

    در ابتدای جلسه مهندس خرم با بیان اینکه حوزه فناوری اطلاعات در مسجدسلیمان با مشکلات عدیده ای روبه روست عنوان کرد: فقدان نیروی متخصص فعال و کیفی، عدم زیرساخت های مناسب  و نبود پهنای باند مناسب ، عدم آموزش های مرتبط و به روز در سطح منطقه، عدم آشنایی مدیران منطقه با حوزه IT و مزایای استفاده از آن در سازمانها، هدفمند نبودن بودجه های IT و پایین بودن فرهنگ الکترونیک از اهم این مشکلات است.

     

    رئیس شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان تصریح کرد: دغدغه ما به صدا درآمدن زنگ خطر عقب افتادگی IT در منطقه است.  متاسفانه منطقه از IT فاصله گرفته است و این فاصله به نفع منطقه نیست.

     

    وی از وجود استعداد ها و توانمندی های لازم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه ابراز رضایت کرد و گفت قرار گرفتن این ظرفیت ها در کنار هم نقاط قوتی برای حوزه انتخابیه خواهد شد.

     

    مهندس خرم تصریح کرد: در این شورا سعی ما بر این است که تلاش های نافرجام جوانان تحصیل کرده و متخصصان بومی را سازمان دهی کنیم و ضمن ایجاد بازار کار برای این متخصصان از قبل آن برای حوزه انتخابیه ارزش افزوده ایجاد کنیم. 

     

    رئیس شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: در مدت ۶ ماه جلسات مختلفی را با مهندس ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مهندس نصیری رئیس دفتر ایشان برگزار کردیم و این عزیزان حمایت های قاطع خود را از تشکیل و تصمیمات آتی شورا اعلام نمودند و در واقع متولی این شورا و بازوی اجرایی ما نماینده محترم است. 

     

    مهندس خرم در پایان با بیان اینکه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل ۴ شهرستان حوزه انتخابیه است و به همین منظور طی فراخوانی از متخصصان و فعالان IT از شهرستان های هفتکل ، لالی و اندیکا برای حضور در این شورا  نیز دعوت به عمل خواهیم آورد افزود: شناسایی مشکلات و چاره اندیشی جهت رفع آن ها و اطلاع رسانی به مدیران ارشد و تصمیم گیرندگان حوزه انتخابیه از اهداف این شورا است ضمن اینکه از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار پاسخگویی و حل مشکلات را داریم و قطعا از نماینده محترم درخواست می کنیم به عنوان یک بازوی نظارتی و اجرایی تصمیمات اخذ شده توسط این شورا را پیگیری نمایند. 

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *