×
آخرین اخبار

بررسی مفاد اساسنامه کانون عکاسان فارس
اولین جلسه رسمی هیئت موسس کانون عکاسان انجمن سینمای جوانان فارس برگزار شد

  • کد نوشته: 92399
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۳
  • 288 بازدید
  • ابراهیم شیشه گر: جامعه عکاسی استان فارس نیازمند به یک تشکل منظم و بزرگ دارد تا عکاسان و هنرمندان این حوزه با تعامل، همفکری و همراهی یکدیگر بتوانند یک کانون گرم و صمیمی را در راستای پیشرفت و تعالی فرهنگ و هنر در استان ایجاد نمایند.
    اولین جلسه رسمی هیئت موسس کانون عکاسان انجمن سینمای جوانان فارس برگزار شد

    به گزارش محمد ناصریراد خبرنگار خبرروز در استان فارس و به نقل از روابط عمومی کانون عکاسان استان فارس، در راستای تشکیل کانون عکاسان استان فارس اولین جلسه هیئت موسس بصورت رسمی در خانه جهانگردی شیراز برگزار گردید.
    ابراهیم شیشه گر مدیر انجمن سینمای جوانان استان فارس در این باره افزود: جامعه عکاسی استان فارس نیازمند به یک تشکل منظم و بزرگ دارد تا عکاسان و هنرمندان این حوزه با تعامل، همفکری و همراهی یکدیگر بتوانند یک کانون گرم و صمیمی را در راستای پیشرفت و تعالی فرهنگ و هنر در استان ایجاد نمایند.
    شیشه گر گفت: عکاسان فارس نیاز به وحدت و فعالیت جمعی دارند لذا در هیئت موسس سعی شده است تا از همه پیشکسوتان و عکاسان صاحب نام و دلسوز دعوت شود تا در جمع هیئت موسس و هیئت مدیر حضور یابند تا با هدایت این اشخاص توانمند، دیگر عکاسان از جمله جوانان پرشور و با استعداد نیز با حضور در کانون عکاسان ضمینه ساز توسعه عکاسی در استان باشند.
    ترکیب هیئت موسس کانون تا کنون بدین شرح است؛ آقایان محمد امین دانشور، افشین آریا فر، امیر سبوکی، علیرضا عباسی، رضا قادری، امین ملک زاده، ابراهیم شیشه گر، امیرصادقیان و خانم ها: زهره صحت، خانم طاهره رخ بخش زمین و زهرا دشت بشی می باشند.
    در این جلسه مفاد اساسنامه کانون بررسی و هیئت موسس از لحاظ تخصصی موارد اساسنامه را بررسی و موضوعات اصلی و اساسی فعالیت را به تصویب رساندند.
    در این جلسه معیار های انتخاب اعضای هیئت مدیره و ترکیب نهایی آن نیز بررسی و تصمیم گیری شد و در نهایت جهت ثبت نام کاندیدا درگاه ثبت نام اینترنتی آن نیز بر روی وب سایت رسمی کانون راه اندازی شد تا متقاضیان بتوانند از این طریق، ثبت نام خود را انجام دهند.
    شیشه گر بیان داشت: با پیش قدم شدن پیشکسوتان و عکاسان با سابقه می طلبد تا سایر عکاسان و علاقمندان نیز جهت عضویت در کانون از طریق وب سایت اقدام به ثبت نام نمایند و مطابق با شرایط اعلامی افرادی که متقاضی حضور در هیئت مدیره کانون هستند نیز میتوانند هر چه سریعتر ثبت نام خود را انجام دهند.
    هیئت مدیره یکی از ارکان اساسی و کارآمد کانون می باشد لذا هیئت موسس تصمیم گرفتند تا انتخاب آنان را بر عهده همه اعضای کانون بگذراند لذا مقرر شد تاریخ برگزاری انتخاب مشخص و از همه اعضای رسمی دعوت تا در انتخاب افراد شایسته یک انتخابات منظم را برگزار نمایند.
    کانون عکاسان فارس اولین تشکل استانی عکاسان در استان فارس است که ضمینه ساز حضور همه افراد توانمند در سایر استان فارس را ایجاد مینماید لذا میطلبد تا عکاسان سایر شهرستان ها نیز در این جمع پرشور حضور یابند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: کانون عکاسان فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *