×
آخرین اخبار

اورهال کارخانه عسلویه باعث افزایش قیمت یونولیت در خوزستان شد

  • کد نوشته: 107787
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۶
  • 303 بازدید
  • دزفول- خبر روز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان درخصوص افزایش چند برابری قیمت یونولیت در بازار گفت: اورهال کارخانه یونولیت عسلویه موجب افزایش چند برابری قیمت یونولیت در خوزستان شده است.

    اورهال کارخانه عسلویه باعث افزایش قیمت یونولیت در خوزستان شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، نرخ هر یونولیت برای تیرچه بلوک در بازار دزفول از ۴۰۰ هزار ریال یکباره به یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال رسیده و شایعه شده به هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال نیز خواهد رسید همین امر مشکلاتی در صنعت ساختمان سازی ایجاد کرده است.

    حمیدرضا فلاح مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان در این باره گفت: تنها واحد تولیدی یونولیت، عسلویه است که اخیرا سیستم خود را به علت برخی مشکلات اورهال کرده و برخی از سیستم‌های این واحد تولیدی از مدار خارج شده‌اند.

    وی با بیان اینکه قیمت یونولیت به دنبال توقف تولید این واحد تولیدی تا ۱۰ برابر در بازار افزایش یافته است، افزود: پس از اطلاع، موضوع رصد و به سازمان توسعه تجارت و مدیرکل صمت بوشهر گزارش و نامه نگاری شد زیرا این موضوع در صنعت ساختمان بحران ایجاد کرده است.

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان اظهارداشت: موضوع در وزارت صمت در دست پیگیری است ضمن اینکه واحد تولیدی یونولیت عسلویه نیز اورهال شده که امیدواریم شاهد کاهش قیمت در بازار نیز باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.