×
آخرین اخبار

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند شادگانی

  • کد نوشته: 106751
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۹
  • 193 بازدید
  • آبادان – خبر روز – ۵۰ سری جهیزیه به مناسبت هفته بسیج به زوج‌های جوان کم‌برخوردار شهرستان شادگان اهدا شد.

    اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند شادگانی

    به گزارش دیدگاه نیوز، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه روز یکشنبه در آیین اهدای این جهیزیه ها گفت: هر سری جهیزیه شامل ۱۰ قلم کالا از جمله یخچال، فرش، اجاق گاز، جارو برقی، پنکه، لوزام آشپزخانه و ماشین لباسشویی است.

    سردار پاسدار احمد خادم سیدالشهداء افزود: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

    وی اظهار داشت: این میزان جهیزیه با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار در چند مرحله امسال اهدا شد.

    سردار سید الشهدا در ادامه با اشاره به تولید خرما در شاذگان گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر نهر در جنوب غرب خوزستان از ابتدای سال لایروبی شد تا کیفیت، کمیت و تولید خرما در این منطقه افزایش یابد.

    وی با اشاره به تولید ۲ هزار و ۲۵۶ تن خرما در سال جاری در خوزستان گفت: بیش از ۵۰۰ هکتار از نخلستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان نیز توسط قرارگاه کربلا تسطیح شده تا کشاورزان برای کاشت نخل و دیگر تولیدات مشکلات کمتری احساس کنند.

    وی گفت: همچنین سپاه در انتقال تولیدات خرمای منطقه برای عرضه و فروش در نمایشگاه‌های مختلف از جمله تهران مشارکت کرده که این امر در فروش محصولات بسیار تاثیرگذار بوده است. همچنین چندین بالابر نخل توسط کارشناسان سپاه ساخته شده تا در تولید و کیفیت خرما موثر باشد.

    شادگان در ۷۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.