×
آخرین اخبار

اهدای اعضای بدن یک سرباز ناجا به ۳ بیمار

  • کد نوشته: 12972
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۹
  • 773 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ سرباز ۲۱ ساله گچسارانی با اهدای اعضای بدنش در جزیره کیش به ۳ بیمار جانی دوباره بخشید. «احسان کمالی فر» سرباز گچسارانی ۱۷ مرداد ماه حین انجام وظیفه به علت عارضه ایست قلبی به بیمارستان کیش منتقل می شود اما با توجه به نداشتن ضربان قلب توسط تیم اورژانس، عملیات احیای قلبی آغاز […]

    اهدای اعضای بدن یک سرباز ناجا به ۳ بیمار
    دیدگاه نیوز/ سرباز ۲۱ ساله گچسارانی با اهدای اعضای بدنش در جزیره کیش به ۳ بیمار جانی دوباره بخشید.

    «احسان کمالی فر» سرباز گچسارانی ۱۷ مرداد ماه حین انجام وظیفه به علت عارضه ایست قلبی به بیمارستان کیش منتقل می شود اما با توجه به نداشتن ضربان قلب توسط تیم اورژانس، عملیات احیای قلبی آغاز و بیمار پس از احیا و انتقال به آی سی یو، متاسفانه دچار مرگ مغزی می شود.

    با مرگ مغزی احسان، خانواده این سرباز فداکار در اقدامی انسان دوستانه وخیرخواهانه با اهدای اعضای بدن فرزند دلبندشان موافقت کردند که امروز اعضای بدن وی به ۳ بیمار نیازمند جان دوباره ای می بخشد.

    عمل جداسازی کبد و کلیه های در بیمارستان کیش انجام و سپس برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان “ابوعلی سینا “در شیراز منتقل می شود.

    به گفته دکتر “افراسیابی” مسئول فنی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، درصورت فراهم شدن شرایط لازم اعضای قابل اهدای دیگری چون قرنیه ، پوست، استخوان و تاندون برای اهدا به بیماران نیازمند جداسازی خواهد شد.

    به گزارش تسنیم، احسان کمالی فر سرباز ۲۱ ساله نیروی انتظامی با پایه خدمتی اسفند ۹۵ اصلیتی گچسارانی دارد که پس از گذراندن دوره آموزشی برای خدمت به میهن اسلامی در نیروی انتظامی جزیره کیش مشغول به خدمت شد و این سرباز فداکار که در دوران خدمت مقدس سربازی که در راه حفظ امنیت و آرامش کشور مشغول خدمت بود پس از آن نیز تا آخرین نفس با اهدای اعضای خود توانست آرامش و زندگی را به هموطنان هدیه دهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *