×
آخرین اخبار

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:
انجام مراحل واگذاری سه پروژه مهم ورزشی به سرمایه گذاران در بروجرد/ هدف گذاری برای تکمیل پروژه های عمرانی –ورزشی بروجرد در سال ۹۹

  • کد نوشته: 24908
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۵
  • 359 بازدید
  • مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت : واگذاری سه پروژه مهم عمرانی - ورزشی در شهرستان بروجرد به سرمایه گذاران در حال انجام است.
    انجام مراحل واگذاری سه پروژه مهم ورزشی به سرمایه گذاران در بروجرد/ هدف گذاری برای تکمیل پروژه های عمرانی –ورزشی بروجرد در سال ۹۹

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، علی کریمی در حاشیه بازدیدازپروژه های ورزشی بروجرد و دیدار با عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به عملکرد دستگاه ورزش وجوانان استان در سال ۹۸ ، اظهارکرد:طی سال ۹۸ شاهد رشد آمارهااز جمله افزایش ورزشکاران سازمان یافته وهمچنین رشد شاخص های قهرمانی وهمگانی در ورزش شهرستان بروجرد بودیم .

    وی با اشاره به بحث اعتبارات وکمک به هیئت های استانی ،افزود: در سال ۹۸ در محل برگشت در آمد اعتبارات خوبی به شهرستان بروجرد تزریق شد .

    کریمی تصریح کرد: اگرچه با توجه به فشار تحریمها مشکلات زبادی در بحث بودجه واعتبارات به وجود آمد ولی ما با هدفمند کردن اعتبارات به هیئت های فعال در بروجرد و اشترینان کمک های خوبی کردیم.

    مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به بحث زیرساخت های ورزش بروجرد ، گفت: پروژه های مهمی مثل سالن چند منظوره مسکن مهربا پیشرف فیزیکی نزدیک به ۷۰ درصد ،چمن استاندارد فوتبال ، ورزشگاه قدیمی علی بیات ،سالن شمشیربازی و زورخانه در بروجرد وجود دارد که در سال ۹۸ پیشرفت هایی داشته اند ولی هدف گذاری کرده ایم تا در سال ۹۹ این پروژه های عمرانی –ورزشی را با استفاده از ظرفیت هایی مثل خیرین ورزشی و ماده قانونی ۲۷ که براساس آن می توان پروژه ها را به سرمایه گذاران واگذار کردبه سرانجام برسانیم.

    وی با بیان اینکه شهرستان بروجرد برای استفاده از ماده ۲۷ دارای ظرفیت های خوبی در خصوص بحث خیرین و سرمایه گذاران است ، یادآورشد: برای سه پروژه مهم سالن شمشیر بازی ،چمن مصنوعی بزرگ و سالن چند منظوره مسکن مهر متقاضی داریم که در مسیروارد شدن به فاز سازوکارهای قانونی برای واگذاری پروژه ها به سرمایه گذاران هستیم .

    کریمی با تقدیر از ازپیگیری های گودرزی نماینده مردم بروجردواشترینان در مجلس شورای اسلامی در بحث حمایت از برنامه های حوزه ورزش وجوانان وگفت:حمایت های جناب گودرزی ازورزش وجوانان استان قابل تقدیر است کمااینکه قبلا هم آقای گودرزی از وزارت نفت و خارج از محل وزرات ورزش وجوانان وبیرون از اعتبارات دستگاه ورزش استان توانست یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جذب ورزش بروجرد کند که با این مبلغ سه زمین چمن روستایی احداث شد ؛همچنین با مساعدت ایشان توانستیم پک های ورزشی و اعتباراتی را به هیئت های ورزشی توزیع کنیم .

    مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ظرفیت نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی را در رشد ورزش استان موثر دانست وخاطر نشان کرد: امیدواریم همه نمایندگان مجلس از ظرفیت خود برای رشد وارتقا ورزش استان استفاده کنند تا بتوانیم برنامه هایی که در سال ۹۹ در حوزه ورزش وجوانان استان برنامه ریزی کرده ایم را به خوبی عملیاتی کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *