×
آخرین اخبار

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:
انتقال تجربیات فنی_مهندسی خطا را کاهش داده و در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند کتاب مترو

  • کد نوشته: 66021
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۵
  • 183 بازدید
  • معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی انتقال تجربیات دانش اجرایی را ضروری دانست و گفت: انتقال تجربیات فنی_مهندسی خطا را کاهش داده و در هزینه ها صرفه جویی می‌کند.
    انتقال تجربیات فنی_مهندسی خطا را کاهش داده و در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند کتاب مترو

    به گزارش دیدگاه نیوز ، جواد رحمتی در آیین رونمایی از کتاب حمل‌ونقل ریلی تبریز ضمن تقدیر از مجموعه سازمان قطارشهری و اعضای هیئت تحریریه این کتاب اظهار کرد: تدوین این کتاب اقدام قابل تقدیر و ارزشمندی است که می‌تواند برای آیندگان مهم و تأثیرگذار باشد.
    وی افزد: انجام این قبیل کارها در امور اجرایی تاثیر گذار است و باید بتوانیم دانش و تجربه حین امور اجرایی را جمع‌بندی و تدوین کنیم.
    رحمتی با اشاره به تجربه ۲۵ ساله تدریس در دانشگاه خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در کارهای اجرایی یک‌سری مسائل وجود دارد که در کتب درسی دیده نمی‌شود و تجربیات محل کار بیش از دانش آموختگی ما در دانشگاه است و انتظار می‌رود این کتاب در دانشگاه‌ها و کلاس‌های درس نیز مورد استفاده قرار گیرد.
    وی با انتقاد از نگاه های کلیشه ای در مسائل فنی، مهندسی افزود: در امور اجرایی و مسائل فنی و مهندسی ما دچار کلیشه‌هایی هستیم که نیازمند توجه در این بحث‌ها هستیم و تدوین این قبیل تجارب می‌تواند حرکت در مسیر این تحول باشد.
    وی گفت:کاش موافقت با بازنشستگی کارشناسان و مدیران تخصصی نیز بر اساس پایان نامه‌ها بود چرا که سالیان سال روی یک نفر کار می شود و تجربیات این افراد مغتنم است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *