×
آخرین اخبار

انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز به باشگاه اعلام نشده است

  • کد نوشته: 120854
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۱
  • 51 بازدید
  • سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به گمانه‌زنی رسانه‌ها در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نوعی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: این باشگاه در این زمینه هنوز مکاتبه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال دریافت نکرده و موضوع به ما اعلام نشده است.

    انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز به باشگاه اعلام نشده است

    حیدر افسری گفت: فدراسیون فوتبال در این زمینه تصمیم گیری می کند و مسئولان هنوز انتخاب سرمربی تیم ملی را به باشگاه گل گهر اعلام نکرده اند.

    وی در خصوص بازی عصر امروز مقابل نفت مسجد سلیمان نیز اظهار داشت: امروز بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم در این بازی برنده باشیم تا جایگاه تیم را در جدول رده بندی لیگ برتر بهبود بخشیم.

    افسری در ادامه گفت: تیم گل گهر در این بازی سه بازیکن از جمله اریک بایناما، مهران گلزاری و علیرضا علیزاده را به علت مصدومیت یا محرومیت در اختیار ندارد.

    گفت و گوی سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در حالیست که رسانه ها امروز اعلام کردند، امیر قلعه‌نویی امروز بعد از دیدار گل‌گهر و نفت مسجد سلیمان به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی خواهد شد.

    قلعه‌نویی پیش از این در سال ۸۵ سرمربی تیم ملی ایران بوده است که پس از جام ملت‌های ۲۰۰۷ و شکست تیم ملی مقابل کره از سمت خود برکنار شد.

    پیش از فلیکس سانچز، مونتلا و امیر قلعه‌نویی به عنوان گزینه‌های نهایی تیم ملی مطرح بودند که پس از منتفی شدن حضور سانچز مسئولان فدراسیون فوتبال به مذاکره با قلعه‌نویی پرداختند که به نظر می‌رسد توافقات نهایی میان آنها حاصل شده است.

    نکته قابل توجه این است که قلعه‌نویی هفته گذشته از حضور در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی انصراف داده بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *