×
آخرین اخبار

امدادرسانی هلال‌احمر به روستای سیل‌زده الیگودرز؛ ۱۵ واحد مسکونی دچار خسارت شد

  • کد نوشته: 75662
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۵
  • 469 بازدید
  • مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: بر اثر بارش باران و جاری شدن سیل، ساکنان روستای ززم در بخش بربرود غربی دچار حادثه و به ۱۵ منزل مسکونی خسارت وارد شد.
    امدادرسانی هلال‌احمر به روستای سیل‌زده الیگودرز؛ ۱۵ واحد مسکونی دچار خسارت شد

    ه گزارش دیدگاه نیوز از الیگودرز، صارم رضایی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های شدید روز  جمعه ۱۴ آبان ماه، روستای ززُم در بخش بربرود غربی این شهرستان  در محاصره سیل قرار گرفت.

    وی افزود:  بر اثر بارش باران و جاری شدن سیل، ساکنان روستای ززم در بخش بربرود غربی دچار حادثه شده و به ۱۵ منزل مسکونی خسارتی وارد شد.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: پس از اطلاع از حادثه بلافاصله  یک  تیم امداد و نجات و امدادگران پایگاه امداد و نجات بین شهری چمن سلطان به محل حادثه اعزام و عملیات امداد رسانی را شروع کردند. 

    وی بیان کرد: با کمک ماشین آلات اداره راه و شهرسازی ابتدا مسیر سیل را مهار و آب‌های سطحی به بیرون روستا هدایت شدند، سپس با استفاده از پمپ و کفکش‌ها آب داخل منازل مسکونی اهالی روستا به بیرون هدایت شد.

    رضایی  گفت: مناسفانه این حادثه سبب خسارت به ۱۵ خانوار از ساکنان روستا شد و با توجه به برودت و کاهش دما در شهرستان الیگودرز حادثه دیدگان  در منازل اقوام و خویشاوندان اسکان داده شدند. 

    وی تصریح کرد: این عملیات با تلاش و حضور به موقع پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرز پس از چندین  ساعت تلاش مستمر  ساعت ۲۲:۳۰  شامگاه جمعه به پایان رسید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *