×
آخرین اخبار

امام جمعه هندیجان: نهضت تواصی و مشارکت حداکثری در انتخابات

  • کد نوشته: 62170
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۳
  • 290 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز نشست های حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان با اقشار مختلف مردم انجام شد. در این نشست با جمعی از طلاب، حوزویان، خطباء و متنفذین حجت الاسلام حسینی در این دیدار ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و تسلیت شهادت امام صادق (ع) با […]

    امام جمعه هندیجان: نهضت تواصی و مشارکت حداکثری در انتخابات

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز نشست های حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان با اقشار مختلف مردم انجام شد.

    در این نشست با جمعی از طلاب، حوزویان، خطباء و متنفذین حجت الاسلام حسینی در این دیدار ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و تسلیت شهادت امام صادق (ع) با ارائه تحلیلی تاریخی از دوران حکومت امام علی (ع) و بیان وجوه شباهت و تفاوت آن با شرایط کنونی امت اسلامی ایران، آحاد مردم و همه حزبها، جناحها و طیفها را به مشارکت در انتخابات فرا خواند و اظهار داشت: هیچ عذر، بهانه و دلیلی برای عدم رای دادن در برابر مصلحت، منفعت و اهمیت حضور در انتخابات و آمدن پای صندوقهای رای عقلایی نبوده و پذیرفتنی نیست.

    وی افزود: گرانی ها و مشکلات معیشتی و ازدواج و اشتغال و مسکن واقعیاتی غیر قابل انکار هستند که اتفاقا یکی از مهمترین راهها برای کمک به حل آنها امیدآفرینی و حضور پای صندوقهای رای و انتخاب فردی توانمند و مدیر و مدبر است نه دلسردی و عدم رای دادن.

    حسینی اظهار کرد: از همگان، چه کاندیداهای ریاست جمهوری و چه حامیان و طرفداران آنها را به رعایت اخلاق و اصول اسلامی و اجتناب از تخریب و بی حرمتی به هم توصیه نموده و گفت مناظرات نیز باید محل ارائه برنامه و نقد عالمانه برنامه های یکدیگر باشد نه محل تکه پرانی و درگیریهای لفظی و ذبح اخلاق اشاره نمود.

    حجت الاسلام حسینی همچنین درادامه عنوان داشت: نقش روحانیون و همه افراد دارای نفوذ کلام را در بصیرت افزایی و بالا بردن میزان مشارکت مهم و تاثیر گذار دانست و از آنها خواست در روزهای باقیمانده تا انتخابات از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار ننمایند.
    امام جمعه هندیجان در پایان گفت: رای دادن را ادامه راه امام راحل و شهیدان از جمله حاج قاسم سلیمانی دانست و هر گونه تلاش برای دلسرد نمودن مردم و هر نوع تحریم و تضعیف انتخابات را خیانت به امام و شهیدان و اسلام و مسلمین دانست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *