×
آخرین اخبار

امام جمعه موقت دزفول: هدف دشمن تجزیه ایران از نظر فرهنگی است 

  • کد نوشته: 103882
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۳
  • 140 بازدید
  • دزفول-خبر روز- امام جمعه موقت دزفول با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن در آشوب های اخیر در کشورمان گفت: هدف دشمن تجزیه ایران از نظر فرهنگی است لذا مسوولان و مردم باید به هوش باشند.

    امام جمعه موقت دزفول: هدف دشمن تجزیه ایران از نظر فرهنگی است 

    به گزارش دیدگاه نیوز، حجت الاسلام حسین عبدالهی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر ۱۳ آبان، هفته بسیج دانش آموزی و روز شهادت محمدحسین فهمیده را گرامیداشت و ضمن قدردانی از آحاد مردم دزفول برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان درخواست کرد افرادی که در این مسیر نیستند به گوش باشند و جریانات کشور را بازنگری کنند و ببینند به حرف چه کسانی عمل می کنند و از چه افرادی دستور می‌گیرند.

    امام جمعه موقت دزفول به سخنرانی رهبر انقلاب در بین دانش آموزان اشاره و بیان کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری یک دوره تاریخ شناسی مختصر برای تمام ملت ایران بود و پشت آن صدها صفحه مطالعه شده بود.

    وی افزود: گروه های آمریکایی در ۴۰ روز اخیر که آشوب‌ها آغاز شده علم دلسوزی برای ملت ایران برافراشتند در حالی که این حرکات از یک جهت نبود و آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و قدرتهای موذی اروپایی و گروهک های کور از پشت مرزها جنگ ترکیبی علیه کشورمان رقم زدند.

    حجت‌الاسلام عبدالهی با بیان اینکه دشمن در اتفاقات اخیر طرح‌های پیچیده دارد، بیان کرد: مقام معظم رهبری درخصوص حضور برخی جوانان و نوجوانان در کف خیابان نیز اظهارنظر کردند که این افراد گول خورده و هیجانی شده اند که باید آنها را آگاه کنیم ولی صحنه گردانان اصلی این آشوب ها مهم هستند.

    وی با تاکید بر اینکه والدین نوجوانان و جوانان و مسولان سیاسی صحنه گردان ها را بشناسند، افزود: مسوولان با تفکر، محتوای صحیح برای نوجوانان و جوانان تولید کنند.

    خطیب جمعه دزفول ضمن ابراز تاسف از روزی که هنرمندان و سلبریتی ها گول دشمن را بخورند، گفت: قرار بوده افرادی که حقوق نجومی می گیرند جلودار فرهنگ باشند نه اینکه عقب بیفتند و آمریکا را حامی مردم خطاب کنند.

    وی به اتفاقات جاده کرج نیز اشاره کرد و افزود: داعیه حمایت غربی‌ها از مردم ایران در حالی است که در کشورهای خودشان تبلیغ مسائل دینی در نظام آموزشی ممنوع است و معلمان حق ندارند یک آیه قرآن را در مدارس آموزش دهند و در واقع آموزش را سکولار کرده‌اند.

    حجت‌الاسلام عبدالهی گفت: ادعای دفاع از حقوق خانواده را بیان می کنند در حالی که معتقدند خانواده سه قسمت و ازدواج نیز سه دسته است و معتقدند ازدواج زن با زن، مرد با مرد و زن با مرد به رسمیت شناخته شود. 

    وی افزود: قصد دارند ایران را از نظر فرهنگی تجزیه کنند زیرا توانایی تجزیه جغرافیایی کشور را نداشتند، آنها می‌خواهند مردم کشورمان مثل یک آمریکایی بخورند، بپوشند و تربیت کنند که این به معنای وارفتگی و بحران هویت است‌.

    امام جمعه موقت دزفول بر ضرورت تمرکز بر آموزش جوانان و نوجوانان تاکید کرد و اظهارداشت: آموزش و پرورش باید به هوش باشد، مسوولان فرهنگی کجا بودند که دشمن توانسته فرزندان ۱۳ ساله ما را گول بزند.

    حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: آمریکا ادعای دلسوزی برای زنان و آزادی جوانان دارد و دوست ندارد در ایران خفقان باشد در حالی که در هیچ جای تاریخ یه یاد نداریم دل آمریکا برای ملت ایران سوخته باشد.

    خطیب جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه ها به دشمنی آمریکا با ایران از سال ۱۳۳۲ و همزمان با فعالیت دولت مصدق اشاره کرد و گفت: دکتر مصدق را به علت دفاع از حقوق کشورمان و خودکفایی فروش نفت سرنگون کردند الان نیز به بهانه فعالیت هسته ای جنگ ترکیبی راه انداخته اند و همواره ریا می کنند.

    وی به تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش باید اسناد لانه جاسوسی آمریکا را جزو برنامه درسی دانش آموزان قرار دهد.

    حجت‌الاسلام عبدالهی با بیان اینکه دست آلوده به خون آمریکا برای ایران رو شده است، گفت: واشنگتن در دوره های مختلف از گروه های تجزیه طلب، صدام و تروریست ها حمایت کرده و در تحریم های مختلف علیه ایران دست داشته و ریاکاری اش برای ملت ایران رو شده است.

    وی افزود: آمریکا ۲۰ سال جنایت های مختلفی در افغانستان به پا کرده، مردم عراق را آزار داده و ادعای تمدن دارد که ملت ایران این تمدن ننگین را نمی خواهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.