×
آخرین اخبار

امام جمعه شهرستان شادگان: ظرفیت فضای مجازی برای مراسم دهه امامت و ولایت در شادگان استفاده شود

  • کد نوشته: 32338
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۴
  • 757 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه شادگان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا و نحوه انتقال آن باعث شد که بسیاری از مراسم و تجمعات مذهبی در مناسبت‌ها در راستای پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس با محدودیت‌هایی مواجه شود. وی با […]

    امام جمعه شهرستان شادگان: ظرفیت فضای مجازی برای مراسم دهه امامت و ولایت در شادگان استفاده شود

    به گزارش دیدگاه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه شادگان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا و نحوه انتقال آن باعث شد که بسیاری از مراسم و تجمعات مذهبی در مناسبت‌ها در راستای پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس با محدودیت‌هایی مواجه شود.
    وی با بیان اینکه امسال حتما تمام پروتکل‌ها و دستور العمل‌های بهداشتی در برنامه‌های دهه امامت و ولایت شهرستان رعایت می‌شود، افزود: به همت فعالان و نهادهای فرهنگی برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان شادگان و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

    امام جمعه شادگان در ادامه یاد آور شد: اگرچه با توجه به شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم مراسم حضوری برگزار کنیم اما همگان وظیفه دارند در بزرگداشت این روز با استفاده از ظرفیت فضای مجازی سنگ تمام بگذارند.

    حجت الاسلام شرفی در پایان گفت: امسال برنامه‌های دهه امامت و ولایت در سطح شهرستان شادگان با توجه به بیماری کرونا، در فضای مجازی دنبال می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *