×
آخرین اخبار

الشرق الاوسط: والنسیا قطر را با هوادارنش شوکه کرد

  • کد نوشته: 106868
  • ۱۴۰۱-۰۸-۳۰
  • 154 بازدید
  • تهران- خبر روز- روزنامه قطری با اشاره به شکست این تیم برابر اکوادور در افتتاحیه جام جهانی فوتبال نوشت: سه رنگ‌ها با مهاجم کارکشته خود عنابی‌ها را با هوادارانش شوکه کردند.

    الشرق الاوسط: والنسیا قطر را با هوادارنش شوکه کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز، تیم ملی فوتبال اکوادور شب گذشته (یکشنبه) در دیدار افتتاحیه جام جهانی فوتبال موفق شد قطر میزبان را در حضور هواداران پرشمارش شکست دهد. این نخستین شکست میزبان جام جهانی در ادوار مختلف و در دیدار افتتاحیه بود. شکستی که با واکنش رسانه‌های قطری مواجه شد.

    روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی با اشاره به باخت میزبان برابر نماینده آمریکا جنوبی، نوشت: تیم ملی فوتبال اکوادور با مهاجم کهنه‌کار خود شاگردان سانچز و هواداران قطر را در شوک فرو برد. این مسابقه در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری البیت برگزار شد اما قطر نتوانست به خوبی از آن بهره ببرد. قطر تنها در نیمه دوم برای رسیدن به دروازه حریف تلاش کمی انجام داد و تنها موقعیت این تیم نیز توسط المعز علی به هدر رفت.

    این روزنامه در ادامه گزارش به نقل از سعد الشیب دروازه‌بان قطر نوشت: در نیم ساعت اول آنطور که لازم بود بازی نکردیم و اشتباهاتی رخ داد. در نیمه دوم بهتر بودیم اما تاثیری در نتیجه نداشت. امیدوارم در ۲ دیدار آینده یک دست باشیم و اشتباهات را کم کنیم.

    همچنین پس از پایان این بازی اِنر والنسیا گفت: از زمانی که قرعه‌کشی انجام شد، رویای باز کردن دروازه تیم ملی قطر را در سر می‌پروراندم. بسیار متمرکز بودیم و توانایی خود را برای رسیدن به یک نتیجه خوب به نمایش گذاشتیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.