×
آخرین اخبار

افتتاح دفتر جامعه اسلامی کارگران استان تهران

  • کد نوشته: 77019
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۹
  • 1088 بازدید
  • دفتر جامعه اسلامی کارگران استان تهران، با حضور جمعی از مسئولین و دکتر احمد کرمی دبیرکل جامعه اسلامی کارگران ظهر امروز افتتاح گردید.
    افتتاح دفتر جامعه اسلامی کارگران استان تهران

    به گزارش دیدگاه نیوز ، دکتر احمد کرمی، دبیرکل جامعه اسلامی کارگران در جمع خبرنگاران و برخی مسئولین و موسسه بین المللی صلح و کارگران اظهار نمودند: افتتاح دفتر جامعه اسلامی کارگران استان تهران با حضور شما عزیزان و دوستانی که پیش قدم در کمک به جامعه کارگری و رفع مشکلات هستید اتفاق خوشایندی است و امید است با همفکری و برنامه‌های خوبی که در استان تهران خواهیم داشت نتایج قابل قبولی در پیگیری و مطالبات به حق و قانونی کارگران داشته باشیم.
    وی ادامه داد: نزدیک به ۵۴ میلیون نفر جمعیت کشور را قشر کارگران و خانواده‌های محترمشان تشکیل می‌دهند و این عزیزان در جای به جای کشور در حوزه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.
    دبیرکل جامعه اسلامی کارگران مبحث آموزش و فرهنگ را مبحثی مهم در بخش جامعه کارگری دانست و خاطر نشان کرد: در جامعه کارگری کارکردهای خوبی را در حوزه‌های مختلف به خصوص مبحث آموزش و تخصص‌های لازم نتوانستیم تا به امروز انجام دهیم و بنده معتقدم باید بخش فرهنگ و آموزش حوزه کارگری تقویت شود و در این زمینه باید با دانشگاه‌های علمی و کاربردی و بخش‌های آموزشی بیشتر مرتبط و جزء اولویت‌ برنامه‌ها قرار داد.
    کرمی به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه بار علمی اشاره کرد و افزود: هیچ کاری به درستی انجام نمی‌شود مگر اینکه با علم به آن صورت بگیرد. بارها مقام معظم رهبری این اشاره را داشته اند که باید قله‌های علم مربوطه هر حوزه را به آن دست پیدا کنیم.
    وی در پایان گفت: امروز با توجه به مشکلات اقتصادی که کل دنیا با آن درگیر است، بحث معیشتی و نیازهای تقریبا اولیه در حوزه مسکن و معیشت باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و امید است با برنامه‌های دولت جدید بهبود و به درستی نتایج آن رامردم و به خصوص کارگران لمس کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *