×
آخرین اخبار

افتتاحیه رزمایش شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 45960
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۹
  • 360 بازدید
  • افتتاحیه رزمایش گام چهارم مقابله بابیماری کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور طرح سپهبد حاج قاسم سلیمانی با همکاری همه نهادها در مسجدسلیمان برگزارشد.
    افتتاحیه رزمایش شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدسلیمان

    به گزارش خبرنگار حوزه بسیج دیدگاه نیوز، افتتاحیه رزمایش گام چهارم مقابله با بیماری کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور طرح سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه پاسداران، فرماندار، مسئول بسیج جامعه پزشکی، بهداشت و درمان صنعت نفت ، شبکه بهداشت و درمان، سایر ادارات و با همکاری گروه های جهادی حوزه های مقاومت بسیج سپاه پاسداران صبح امروز در ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان برگزار شد.
    در ابتدای این برنامه جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مسجدسلیمان ضمن تقدیر از همکاری همه نهادهای مرتبط در برگزاری این رزمایش عنوان کرد: طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی طرح ملی است که با همکاری همه ادارات و نهادها جهت قطع زنجیره کرونا در یک بازه زمانی تا پایان سال صورت می گیرد و امیدواریم عید امسال را با شرایط بهتری و حداقل رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.
    وی گفت: در این طرح با همکاری نیروهای شبکه بهداشت و درمان، بسیج جامعه پزشکی، بهداشت و درمان صنعت نفت و حضور گروه های جهادی و بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج با هدف بیماریابی درب منازل می رویم و اقدامات متناسب با آن را انجام خواهیم داد.
    وی ضمن یا دو خاطر شهید دانشمند هسته ای محسن فخری زاده و قدردانی از بسیجیان و داوطلبین حاضر در این طرح عنوان کرد: به مدد خون شهید حاج قاسم سلیمانی امیدواریم این طرح با موفقیت انجام بگیرد و شمایی که بدون هیچ چشمداشت مالی در همه عرصه ها حضوری فعال دارید قعطعا خود خداوند قدردان اصلی زحمات شما است.
    سرکار خانم عزیزی دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به شیوه محله محور و خانواده محور اجراء می شود عنوان کرد: همان طور که مطلعید حدود یازده ماه درگیر اپیدمی کرونا و به نوعی پاندومی جهانی هستیم.
    وی گفت: کشور ما که در تحریم و مورد تهاجم بسیاری از ابر قدرت ها بود حالا با درگیر شدن این اپیدمی مشکلات عدیده ای برای کشور ایجاد شده است.
    عزیزی دوست مطرح کرد: با توجه به محدودیت بهداشت و درمان در بحث نیرو و تجهیزات نیاز بود نیرویی مثل بسیج وارد کار شود و به ما کمک کند تا بتوانیم جایی که ممکن است این کار را انجام دهیم و زنجیره انتقال را قطع کنیم و بدون حضور شما بسیجیان انجام این طرح میسر نمی شد.

    فتحعلی پور مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز نیز عنوان کرد: این طرح در قالب سه گروه نظارتی (۹ تیم) ، حمایتی (۱۷تیم) و مراقبتی (۱۷تیم) در این بازه زمانی انجام خواهد شد.
    وی گفت: تیم های نظارتی اکثرا کار نظارت بر بازار را انجام می دهند گروه حمایتی هم مربوط به بحث تامین کمک های مومنانه است …
    در پایان این برنامه جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مسجدسلیمان با اعلام رمز یا فاطمه زهرا شروع عملیات رزمایش را اعلام کرد.
    در این رزمایش طبق تقسیم بندی های صورت گرفته تیم ها به محلات محتلف شهرستان اعزام خواهند شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *