×
آخرین اخبار

اعمال قانون ۴ هزار و ۸۰۰ خودرو در طرح جدید محدودیت های کرونایی در آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 69628
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۷
  • 408 بازدید
  • سرهنگ کریمی نژاد ، رییس پلیس راه استان آذربایجان شرقی ،از اعمال قانون ۴هزار و ۸۰۰ خودرو در طرح جدید محدودیت های تردد در سطح استان خبر داد و گفت: کماکان محدودیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی و همچنین بالعکس، بعداز این طرح هم ادامه خواهد داشت چرا که از شیوه های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است.
    اعمال قانون ۴ هزار و ۸۰۰ خودرو در طرح جدید محدودیت های کرونایی در آذربایجان شرقی

    به گزارش خبرروز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کریمی نژاد با اعلام این خبر، اظهار داشت: کماکان در حال اجرای طرح محدودیت های کرونایی در موج پنجم از این بیماری هستیم و تردد بین شهرهای نارنجی و قرمز در واقع دارای ممنوعیت است.

    وی افزود: همچنین محدودیت هایی که ما در استان به مورد اجرا گذاشتیم به این صورت است که در۱۵ نقطه از مبادی ورودی خروجی استان‌ با ۶۵تیم گشتی در اجرای این طرح همکاران ما مستقر هستند و از خروج پلاک های بومی و همچنین ورود پلاک های غیربومی جلوگیری می کنند.

    رییس پلیس راه استان از عودت ۲۹ هزار خودرو در طرح جدید محدودیت های تردد خبرداد و افزود: علیرغم تاکیداتی که پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و این موضوع که می‌بایست هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری و ترددهای غیرضروری در واقع خودداری کنند، متاسفانه شاهد این هستیم که نزدیک ۵ هزار مورد تا امروزدوربین های ثبت تخلف و همچنین همکارانی که مستقر هستند مجبور شدند این تخلفات را ثبت و اعمال قانون کنند.
    این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح با ۱۰۳ مورد با خودروهای پلاک مخدوش برخورد شده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده اند.

    وی در خصوص ادامه طرح محدودیت تردد بیان داشت: کماکان ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی وهمچنین بالعکس، بعداز این طرح هم ادامه خواهد داشت چراکه از شیوه های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و پانصد هزار تومانی برای شهرهای نارنجی اعمال خواهد شد.

    سرهنگ کریمی نژاد بابیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها برقرار است خاطرنشان کرد: در روزها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان این است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *