×
آخرین اخبار

اعلام برندگان قرعه کشی مشترکان خوش حساب همراه اول خوزستان

  • کد نوشته: 57394
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۳
  • 508 بازدید
  • مشترکان خوش حساب خوزستانی همراه اول که در سال ۹۹ صورت حساب ۱۱ دوره خود را در مهلت مقرر پرداخت کرده بودند وهمچنین مشترکانی که بدهی خود را تسویه و سیم کارت خاموش خود را فعال کرده اند طی یک مراسم قرعه کشی مشخص شدند.
    اعلام برندگان قرعه کشی مشترکان خوش حساب همراه اول خوزستان

    به گزارش دیدگاه نیوز ۵۰ مشترک خوش حساب خوزستانی که ۱۱ دوره صورت حساب خود که فاقد بدهی گذشته را در سال ۹۹ در مهلت مقرر هر ماه پرداخت کرده بودند و همچنین ۲۵ نفر از مشترکانی که با پرداخت بدهی اقدام به فعال سازی سیم کارت خاموش خود کرده اند، طی یک مراسم قرعه کشی مشخص شدند و جوایزی به عنوان هدیه به این مشترکان تعلق خواهد گرفت.

    بر اساس این گزارش مراسم قرعه کشی کمپین وصول مطالبات مشترکان خوش حساب با حضور مدیر مخابرات منطقه، معاونان مالی و پشتیبانی تدارکاتی، تجاری و امور مشتریان، شبکه و رییس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار و همچنین نمایندگان ادارات حراست، بازرسی و روابط عمومی در محل سالن جلسات حوزه مدیریت برگزار شد.

    اسامی برندگان قرعه کشی مشترکان خوش حساب در سایت مخابرات منطقه خوزستان به آدرس ؛ www.khoozestan.tci.ir درج شده است.

    برندگان می توانند با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی و سیم کارت فعال به ادارات مخابرات شهرستان محل سکونت خود مراجعه و پس از احراز هویت، فرم مربوطه را تکمیل کنند تا اقدامات بعدی برای جایزه برندگان انجام شود.

    مشترکان گرامی می توانند با پرداخت صورت حساب تلفن ثابت و همراه خود در مهلت مقرر، ضمن جلوگیری از قطع ارتباط، مخابرات را در امر توسعه صنعت ارتباطات در سطح استان یاری دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *