×
آخرین اخبار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان:
اعلام آمادگی ۵۰ تیم مراقبتی از نیروهای جهادی در شادگان برای همراهی کادر پزشکی

  • کد نوشته: 69486
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۵
  • 525 بازدید
  • فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان،گفت: ۵۰ تیم مراقبتی از نیروهای جهادی در شادگان برای همراهی کادر پزشکی اعلام آمادگی کردند که از امروز در کنار زحمتکشان جبهه سلامت همگام خواهند بود.
    اعلام آمادگی ۵۰ تیم مراقبتی از نیروهای جهادی در شادگان برای همراهی کادر پزشکی

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان ؛ سرهنگ صادق منیعات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان در رزمایش طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: بسیاری از افراد از واکسیناسیون استقبال نمی‌کنند و با وجود واکسن هنوز با عدم استقبال سهمیه‌های تعیین شده مواجه‌ایم که نیاز است با فرهنگ سازی، تولید محتوا، مردم را ترغیب کنیم.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان گفت: از مردم انتظار داریم همان طوری که در طول زمان همه‌گیری کرونا تا به امروز همراهی خوبی داشته‌اند در تزریق واکسن نیز همکاری بیشتری با شبکه بهداشت ودرمان داشته باشند.

    وی با اشاره به اینکه کرونای نوع دلتا بر خلاف سویه‌های قبلی در فضای باز نیز قدرت سرایت‌پذیری بالایی دارد، گفت: همچنین کسانی که در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند نیز امکان ابتلا به کرونای دلتا را دارند، اما قطعا شدت بیماری‌زایی و مرگ و میر در افراد واکسینه شده بسیار کمتر است.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان گفت: مدیران نهادهای حمایتی باید افراد تحت پوشش خود را برای بحث واکسیناسیون کرونا ترغیب کنند و نسبت به حفظ سلامت آنان پیگیری بیشتری داشته باشند.
    سرهنگ منیعات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آرایش دفاعی در برابر ویروس کرونا، گفت: اجرای جهاد ملی و همه جانبه برای مقابله با بیماری کووید۱۹ در شهرستان ضروری است و همگان باید با تعامل و هم افزایی در این امر مهم مشارکت داشته باشند.

    بیان کرد: ۵۰ تیم مراقبتی از نیروهای جهادی در شادگان برای همراهی کادر پزشکی اعلام آمادگی کردند که از امروز در کنار زحمتکشان جبهه سلامت همگام خواهند بود.

    سرهنگ منیعات با اشاره به برگزاری رزمایش طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که بر شهرستان حاکم است امروز ۳۵۰ بسته حمایتی در قالب این رزمایش بین اقشاری که توسط ویروس منحوس کرونا دچار ضرر و زیان شدند توزیع شد.

    وی افزود: همچنین برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده برنامه حمایتی در دستور کار است و امید می‌رود که بتوان آسیبی که به خانواده‌های نیازمند وارد شده را تا حدودی جبران کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *