×
آخرین اخبار

اعلام آمادگی ۲۴ ساعته فرودگاه بوشهر برای امدادرسانی به زلزله زدگان

  • کد نوشته: 57831
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۹
  • 257 بازدید
  • مديرکل فرودگاه بوشهر با اعلام اينکه فرودگاه در اثر زلزله آسيب نديده است، از آمادگي فرودگاه براي پذيرش پروازهاي امدادي و کمک رساني به زلزله زدگان خبر داد.
    اعلام آمادگی ۲۴ ساعته فرودگاه بوشهر برای امدادرسانی به زلزله زدگان

    به گزارش دیدگاه نیوز ، کمال دهقان منشادی، با اشاره به وقوع زلزله ۵٫۹ ریشتری بندرگناوه که ساعتی پیش رخ داد، گفت: این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از فرودگاه رخ داده و خوشبختانه زیرساخت‌های این فرودگاه آسیب ندیده و پروازهای فرودگاه برقرار است.

    وی اظهار داشت: استانداردهای لازم در خصوص ساختمان های فرودگاه بوشهر لحاظ شده است و در حال حاضر مشکل خاصی در این فرودگاه به دلیل زلزله وجود ندارد. دهقان گفت: فرودگاه بوشهر برای پشتیبانی از هرگونه پرواز احتمالی امداد و نجات در قالب هلی‌کوپتر و هواپیما آمادگی کامل دارد.

    گفتنی است؛ زمین ‌لرزه‌ای به بزرگی: ۵.۹ در مقیاس ریشتر مرز استان های بوشهر و فارس – حوالی بندر گناوه را در ساعت ۱۱:۱۱:۵۰ لرزاند و به گفته سخنگوی جمعیت هلال احمر تا این لحظه ۴ تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند و به استان های خوزستان-فارس-کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان وضعیت نارنجی اعلام شده و همه این استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *