×
آخرین اخبار

اطلاعیه سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پی فرا رسیدن ۹ دی

  • کد نوشته: 48729
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۹
  • 627 بازدید
  • سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در آستانه فرارسیدن ۹ دی روز بصیرت ملت ایران اطلاعیه‌ای صادر نمود.
    اطلاعیه سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پی فرا رسیدن ۹ دی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در آستانه ۹ دی با صدور اطلاعیه‌ای همگان را به یادآوری این حماسه بزرگ فراخواند.
    در این اطلاعیه آمده است:
    فتنه سال ۸۸ به روشنی بر آمده از افکار پلید دشمنان پنهان و آشکار و مهره‌های برانداز وبی بصیرت و مغرض داخلی در نبرد با انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه و ملت بزرگ ایران بود.
    این فتنه شوم نسخه اعطایی نظریه پردازان کودتای مخملی دشمن برای پیاده نظام داخلی بود که تفسیر دیدگاههای عناصر صهیونیست و سردمداران استکبار جهانی حکایت از یک فتنه بزرگ و غیرقابل کتمان را می داد.
    وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری جنگ احزابی بود که کلیت نظام دینی خصوصا اصل مترقی ولایت فقیه که شاکله جمهوری اسلامی را تشکیل می دهد راهدف قرار داده بود.
    انتخابات به هر نتیجه‌ای که رقم می‌خورد، به بهانه‌ای دیگر بازهم بازی آتش در ایران عملیاتی می‌شد اما این بار نیز بصیرت و تیز بینی امام بیدارمان و ملت شهید پرورمان محاسبات دشمنان و فریب خوردگان را همچون سنوات گذشته به شکستی مفتضحانه تبدیل کرد. آنان تصور نمی‌کردند با موج آفرینی علیه نظام اسلامی و مردم ولایتمدار، همچون تحریم و غبار آلوده کردن فضای سیاسی و اجتماعی و دیگر برچسب‌های غیرمنطقی به ملت ایران در اندک زمانی با حضور در صحنه، فریب خوردگان و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را سرجای خود نشانده و تخیلات افکار پلیدشان را رصد می‌کنند و با حرکتی بزرگ، انقلاب بصیرت راه بیندازند و ثابت کنند میدان‌دار نهضتی هستند که امام خمینی(ره) پایه ریزی کرد، امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) با تیز بینی و هوشیاری آن مسیر را ادامه می‌دهد.
    دشمن باید بداند که ملت قهرمان ما امتحان پس داده است و آزموده را آزمون خطاست.
    در سالگرد نقش بر آب شدن حربه فتنه‌گران، که تقارن با سالگرد شهادت سردار دل‌ها(سردار سلیمانی) دارد، سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان همگام با بسیجیان جان برکف و مردم ولایتمدار خوزستان، همدوش با ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی ضمن گرامیداشت این حماسه تاریخی به مهره‌های داخلی و صحنه گردانان خارجی اعلام می‌دارد که تا پای جان و تا آخرین قطره خون راه امام و شهدا را ادامه داده و در همه عرصه‌ها گوش به فرمان و پشت سر ولی امر مسلمین در پیشبرد اهداف بلند نظام اسلامی یک قدم کوتاه نخواهند آمد و به مولا و مقتدای خود می‌گویند: از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *