×
آخرین اخبار

از ابتدای سالجاری تاکنون؛
اشتغالزایی کمیته امداد برای ۴۲۶۲ نیازمند استان آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 71987
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۰
  • 445 بازدید
  • معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 4262 نیازمند تحت حمایت این نهاد صاحب شغل شدند.
    اشتغالزایی کمیته امداد برای ۴۲۶۲ نیازمند استان آذربایجان شرقی

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم پرویزی در گفتگو با خبرنگاران به ارائه گزارش عملکرد حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۰ پرداخت و بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون برای ۴۲۶۲ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

    وی افزود: از این تعداد فرصت شغلی ایجاد شده ۳۱۹۸ مورد از طریق اجرای طرح‌های اشتغال و ۱۰۶۴ شغل نیز از طریق کاریابی حاصل شده است.

    معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: برای این میزان شغل از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی اعطا شده است.

    وی با بیان اینکه کمیته امداد در سال های اخیر دستگاه برتر ایجاد اشتغال در استان بوده، افزود: یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی است که بخش قابل ملاحظه‌ای از برنامه‌ای که برای اشتغال پیاده می‌کند، برای نیازمندان است.

    پرویزی افزود: موفقیت کمیته امداد در اشتغال باعث شد که سال گذشته الگوی اشتغال امداد در اجلاس سالانه سازمان جهانی کار توسط دولت ارائه شود.

    وی در خصوص تأثیر کرونا بر روی اشتغال کمیته امداد نیز گفت: بلافاصله بعد از کرونا، اقدامات جدید و جدی را درباره کم کردن اثرات اقتصادی کرونا در پی گرفتیم و حمایت های لازم را در دستور کار قرار دادیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *