×
آخرین اخبار

بازگشایی استخر سرپوشیده هوانیروز ارتش در مسجدسلیمان غیر قانون می باشد
استخر سرپوشیده هوانیروز در مسجدسلیمان مجوز فعالیت و پروانه بازگشایی از سوی هیئت شنا و ستاد کرونا در مسجدسلیمان را ندارد

  • کد نوشته: 77754
  • ۱۴۰۰-۰۹-۲۲
  • 2678 بازدید
  • بی اعتنایی و خود مختاری فرماندهی هوانیروز ارتش در شهرستان مسجدسلیمان به قوانین و بخشنامه های فدراسیون شنا و وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی کرونا
    استخر سرپوشیده هوانیروز در مسجدسلیمان مجوز فعالیت و پروانه بازگشایی از سوی هیئت شنا و ستاد کرونا در مسجدسلیمان را ندارد

    مهران حسنوند دبیر شنا و مسئول صدور پروانه اماکن شناوری هیئت شنا و هیئت نجات غریق شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار داشت: استخر هوانیوز ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان مسجدسلیمان فاقد مجوز پروانه بازگشایی از سوی هیئت شنا و اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجد سلیمان و مجوز از سوی ستاد کرونا می باشد. 

     وی در ادامه افزود: بی اعتنایی و خودمختاری فرمانده هوانیروز ارتش در شهرستان مسجدسلیمان به قوانین بازگشایی اماکن شناوری فدراسیون شنای ایران قابل چشم پوشی نیست. 

    مهران حسنوند مسئول صدور پروانه بازگشایی اماکن شناوری شهرستان مسجد سلیمان اعلام کرد: متاسفانه چندین نامه از سوی اداره ورزش جوان و هیئت شنا و هیئت نجات غریق در شهرستان به فرماندهی هوانیروز ارسال نمودیم که متاسفانه هیچ توجهی به نامه های رسمی اداره ورزش و جوانان و هیئت شنا و هیئت نجات غریق شهرستان ننموده است. 

    وی در پایان گفت: از فرماندار محترم و دادستان گرامی شهرستان مسجد سلیمان درخواست پلمپ استخر هوانیروز ارتش شهرستان مسجدسلیمان را خواستار هستیم. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “استخر سرپوشیده هوانیروز در مسجدسلیمان مجوز فعالیت و پروانه بازگشایی از سوی هیئت شنا و ستاد کرونا در مسجدسلیمان را ندارد”

    1. محمدرضافرهادی شهنی گفت:

      ازجناب حسنوند سوالی دارم واینکه فقط استخرها درمسجدسلیمان بایدتعطیل باشه یا در شهرهای دیگه هم همینطوره،اهواز وتهران و مشهد که خودم رفتم فعال هستن به این معنی که خودشما داریدخودنمایی میکنید گوگل سرچ کنیدو استخرهای فعال درسطح کشور رو ببینید،بجای جلوگیری ازفعالیت تتها استخرفعال درمسجدسلیمان بودجه بگیرید استخرجدید تاسیس کنید،این همه قانونمندی رو در پیشرفت شهربکار ببرید نه ایجاد مانع برای جوانان…

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *