×
آخرین اخبار

استاندار هرمزگان: بستری‌های ناشی از کرونا ۲۰ درصد کاهش یافته است

  • کد نوشته: 70917
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۹
  • 470 بازدید
  • استاندار هرمزگان با بیان اینکه هم‌اکنون مشکلی در زمینه تخت بیمارستانی نداریم، گفت: با اقدامات صورت گرفته و نیز کمک‌های مردم در مهار کرونا، تعداد بیماران سرپایی ۳۰ درصد و نیز تعداد بستری‌های ناشی از کرونا ۲۰ درصد کاهش یافته است.
    استاندار هرمزگان: بستری‌های ناشی از کرونا ۲۰ درصد کاهش یافته است
    به گزارش دیدگاه نیوز فریدون همتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت مهار کرونا در استان هرمزگان گفت: در هفته‌های اخیر، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۶۰ درصد رسیده است که نسبت به سه ماه گذشته روند مثبتی طی کرده است. 
    وی افزود: با اقدامات صورت گرفته و نیز کمک‌های مردم در مهار کرونا، تعداد بیماران سرپایی۳۰ درصد و نیز تعداد بستری‌های ناشی از کرونا  ۲۰ درصد کاهش یافته است.

    استاندار هرمزگان افزود: این استان به لحاظ تامین داروی مورد نیاز و تخت بیمارستانی برای بستری بیماران مبتلا به کرونا دارای شرایط مطلوبی است، تصریح کرد: هم اکنون مشکلی در زمینه تخت بیمارستانی  نداریم.

    استاندار هرمزگان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده ازماسک و عدم حضور در تجمعات برای کنترل زنجیره بیماری کرونا گفت: مدارس در مهرماه، به‌صورت آموزش غیرحضوری و آنلاین(برخط) بازگشایی می‌شوند تا زمانی‌که، شرایط لازم برای بازگشایی ایمن مدارس فراهم شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *