×
آخرین اخبار

استاندار لرستان: دشمنان تحمل پیشرفت جمهوری اسلامی را ندارند

  • کد نوشته: 106633
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۹
  • 162 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – استاندار لرستان گفت: دشمنان تحمل پیشرفت و توانایی جمهوری اسلامی را ندارند و به همین دلیل برای ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف مردم تلاش می کنند.

    استاندار لرستان: دشمنان تحمل پیشرفت جمهوری اسلامی را ندارند

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز فرهاد زیویار روز شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار کرد: باتوجه به شرایط خاص کشور، مدیر متعهد باید احساس مسوولیت داشته باشد چراکه قطار پیشرفت با سرعت خوبی به حرکت درآمده اما دشمن با تمام توان مقابل نظام ایستاده است.

    وی گفت: در طول ۴۳ سال عمر انقلاب، دشمن با هر روشی که توانسته دشمنی خود را ثابت کرده اما جنگ امروز بسیار متفاوت تر از گذشته است چون از تمامی ظرفیت ها استفاده کرده و اقشار مختلف جامعه را تحریک می کند.

    وی با بیان اینکه اکنون دشمن با توطئه و فتنه در حال اختلاف در جامعه می باشد افزود: در هشت سال گذشته متاسفانه به غرب و برجام اتکا شد اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم، روش تغییر یافت و با تجربه یکساله ثابت شد که غرب قابل اعتماد نیست و چهره واقعی خود را نمایان کرد.

    زیویار بیان کرد: به استناد گزارش گمرک، تجارت کشور در یکسال گذشته ۱۱۶ میلیارد دلار بوده که ۳۰ درصد افزایش یافته است، همچنین در طرح مردمی سازی یارانه‌ها که بار اصلی آن بر دوش دولت افتاد بیش از ۲ میلیون تومان مستمری به خانوار های کم درآمد اختصاص یافت.

    وی ادامه داد: افزایش حجم معاملات نفتی و عضویت ایران در گروه شانگهای هرگز مورد پسند غرب نیست که توطئه اختلاف بین مردم را برنامه ریزی کرد و از طرفی برخی افراد که موقعیت خود را از دست دادند با فتنه اخیر همراه شدند.

    وی افزود: رسانه‌های معاند با دروغ پراکنی در فتنه اخیر احساسات برخی را شعله ور کردند که هشتک سازی ربات محور و انتشار شایعه، همگی نشان از اهمیت موقعیت ایران در منطقه دارد.

    استاندار لرستان گفت: روزهای پایانی تابستان، در مذاکرات برجام شرایط خوبی داشتیم و نگاه ها مثبت بود از طرفی رویداد بی‌نظیر اربعین را پشت سر گذاشتیم اما غرب خواهان آرامش و پیشرفت ایران اسلامی نیست.

    زیویار اظهار کرد: توجه به زن و زندگی مردم سالارانه جزو مبانی نظام اسلامی است و هرچند باید نسبت به مساله معاش شهروندان بیشتر توجه شود اما دشمن قصد دارد مسوولان را نسبت به خدمت رسانی به مردم به حاشیه براند.

    وی با اشاره به راه اندازی پروژه های متوقف در لرستان گفت: چندین هزار میلیارد تومان اعتبار، برای پروژه های راکد استان جذب شده است و طرح های چهارخطه کوهدشت، یخچال سازی، پل بلیولوند و خودرو سازی فردا بروجرد که در گذشته مشکلاتی داشتند اکنون فعال هستند.

    زیویار اضافه کرد: هرچند زحمات بسیاری در گذشته انجام شده اما کافی نبوده است و دولت سیزدهم علیرغم مشکلات بسیار، مسایل و طرح های نیمه تمام را پیگیری کرد ولی دشمن خدمت رسانی به مردم را نادیده می گیرد که مدیران مکلف به اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت رسانه ها هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “استاندار لرستان: دشمنان تحمل پیشرفت جمهوری اسلامی را ندارند”

    1. ناشناس گفت:

      خو اگ راست میگی وضع خیابون و کوچه های شهر رودرست کن چاله داریم چند وقت دیگ باید جز آثار باستانی حساب بشه ..بعد از پیشرفت حرف میزنی توی همون استانداری تون ببین چند تا از کارمند هاتون با رابطه و ظابطه اونجان…۸۰ درصد شهر فقیرن کار ندارن دیگ نظر نده اول از شهر خودت شروع کن بعد بیا دراین وسعت پیغام بزار

    2. ناشناس گفت:

      الان دقیقا از کدوم پیشرفت حرف میزنی؟؟؟؟از تعطیلی کارخانه های لرستان؟یا از مقام اول در نرخ بیکاری؟خودتون خودتون همون چیزی که مردم رو فرض کردید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *