×
آخرین اخبار

استاندار لرستان بر لزوم ارتباط مستقیم مسئولان با مردم تاکید کرد

  • کد نوشته: 86247
  • ۱۴۰۱-۰۳-۱۹
  • 471 بازدید
  • استاندار لرستان با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی به تماس‌های تلفنی مردم بر لزوم ارتباط مستقیم مسوولان با مردم تاکید کرد.
    استاندار لرستان بر لزوم ارتباط مستقیم مسئولان با مردم تاکید کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، فرهاد زیویار در حاشیه این برنامه اظهار داشت: در برنامه امروز مدیر کل بازرسی‌ استان موظف شد درخواست های مربوطه را پیگیری و تک تک موارد ارجاعی به دستگاه‌های مختلف را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری و آخرین گزارشات را از مسئولان دریافت کند.

    وی بر ضرورت وجود ارتباط مستقیم مردم با مسئولان تاکید کرد و افزود: اگرچه در این برنامه، فرصت اندک و محدود است اما باید همیشه این ارتباط برقرار باشد چراکه اگر موضوع ارتباط مستقیم به خوبی اطلاع‌رسانی شود نکات مثبت زیادی به همراه خواهد داشت.

    استاندار لرستان مشکل اصلی مردم را اشتغال جوانان عنوان کرد و تصریح کرد: اکثر درخواست‌های مردم در خصوص استخدام، کار و اشتغال است که در حال حاضر شرایط اشتغال و کار محدود است و سقف مشخصی دارد اما از طریق سامد و اطلاعات افرادی که تماس می‌گیرند می‌توان برخی از ظرفیت‌های موجود را کشف کرد.

    زیویار به آموزش‌های مهارتی در استان اشاره کرد و گفت: برخی از متقاضیان، دوره های آموزشی را طی کرده اند و عده ای نیاز به دوره آموزشی دارند تا مهارت های لازم را کسب کنند و بتوان با پرداخت تسهیلات حداقلی از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان شرایط امرار معاش آنها را فراهم کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *