×
آخرین اخبار

استاندار لرستان: بانک های استان پرداخت وام فرزندآوری را تسهیل کنند

  • کد نوشته: 104110
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۵
  • 181 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – استاندار لرستان گفت: موانع غیر ضروری در مسیر پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانک های عامل استان برداشته شود تا همکاری بیشتری در این زمینه با مردم صورت گیرد.

    استاندار لرستان: بانک های استان پرداخت وام فرزندآوری را تسهیل کنند

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز فرهاد زیویار روز شنبه در نشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان در استانداری لرستان اظهار کرد: موضوع جوانی جمعیت از مسایل مهم جامعه است که باید با توجه بیشتر به این مهم برنامه‌ریزی کنیم.

    وی با بیان اینکه در گذشته به این مهم دقت نشده است تصریح کرد: فرزندآوری و جوانی جمعیت بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است بنابراین باید تمامی دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی فرهنگی در این راستا اقدام کنند.

    وی افزود: علاوه بر اقدامات مهم دولت و مجلس، می‌بایست با اقدام فرهنگی در مقوله سبک زندگی گام برداریم و با تبیین و تبلیغ به این مهم بپردازیم تا برخی از مشکلات زوجین و جوانان برطرف شود.

    رییس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شناسایی زوجین نابارور استان با هدف حمایت از این قشر در راستای فرزندآوری ضروری است.

    فاطمه مقصودی اظهار کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از قوانین و مصوبات خوبی بود که در مجلس انقلابی به تصویب رسید و باید با حمایت دولت و دستگاه های اجرایی برای این مهم اقدام کنیم.

    وی با اشاره به اینکه توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص جلوگیری از پیری جمعیت کشور بیانگر اهمیت موضوع است گفت: هرچند دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای این مهم انجام داده است اما اجرای قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی زمان خاصی دارد و باید در زمان تعیین شده عملی شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *