×
آخرین اخبار

استاندار سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرد

  • کد نوشته: 65592
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۱
  • 380 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از ملت ایران بویژه مردم استان و خبرنگاران عذرخواهی کرد و گفت: اتفاقی که در حاشیه مصاحبه معاون وزیر بهداشت رخ داد و از طریق فضای مجازی منتشر شد، پیش‌آمدی ناخواسته در شرایطی سخت و آشفته از وضعیت سلامت مردم عزیز، رخ داد. […]

    استاندار سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از ملت ایران بویژه مردم استان و خبرنگاران عذرخواهی کرد و گفت: اتفاقی که در حاشیه مصاحبه معاون وزیر بهداشت رخ داد و از طریق فضای مجازی منتشر شد، پیش‌آمدی ناخواسته در شرایطی سخت و آشفته از وضعیت سلامت مردم عزیز، رخ داد.

    در پیام احمدعلی موهبتی آمده است: اتفاقی که در حاشیه مصاحبه روز پنجشنبه رخ داد و از طریق فضای مجازی منتشر شد، پیش‌آمدی ناخواسته در شرایطی سخت و آشفته از وضعیت سلامت مردم عزیز، این ولی نعمتان‌مان رخ داد.
    موهبتی در این اطلاعیه افزود: یقیناً مردم بزرگوار و صبور به درستی و به حق انتظار دارند که کارگزاران نظام و خادمان آنان حتی در شرایط سخت و بحرانی از مدار اخلاق خارج نشوند، لذا ضروری دانستم تا مراتب اعتذار و پوزش خود را محضر ملت شریف و فهیم ایران بویژه مردمان عزیز و همراه سیستان و بلوچستان، اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم و همه عزیزانی که این کلیپ کوتاه را مشاهده کردند و مکدر و آزرده خاطر شده اند تقدیم کنم.
    در بخش پایانی این پیام آمده است: امیدوارم خداوند همه ما را از این زمینه هایی که در آن وسوسه های شیطانی است، مصون و محفوظ نگه دارد و توفیق خدمتگزاری بیشتر به صاحبان این انقلاب نصیب فرماید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *