×
آخرین اخبار

استاندار : سه هزار میلیارد تومان به استان لرستان اختصاص یافت

  • کد نوشته: 106287
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۷
  • 127 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – استاندار لرستان گفت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار از ردیف های مختلف عمرانی طی یک سال گذشته به این استان اختصاص یافته است.

    استاندار : سه هزار میلیارد تومان به استان لرستان اختصاص یافت

    بهگزارش خبرنگار دیدگاه نیوز فرهاد زیویار روز پنجشنبه در نشست تخصصی اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با حضور شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر های استان افزود: دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای لرستان انجام داده است و آثار این فعالیت ها و عتبارات اختصاص یافته طی ماه های آینده با بهره برداری از طرح هایی مثل راهسازی؛‌احداث پل و آبرسانی نمایان می شود.

    وی اظهار داشت: ‌۲ هزار و ۱۵۹ طرح ناتمام در لرستان وجود دارد که تکمیل و تعیین تکلیف این تعداد به تنهایی و توسط دولت سخت است بنابراین همه قوا باید کمک کنند و از ظرفیت نمایندگان و کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در این راستا استفاده شود.

    زیویار تصریح کرد:‌ رفع مشکل واحدهای تولیدی دارای مشکل حقوقی و نا تمام؛ظرفیت ایجاد ۱۰۰ هزار شغل دارد بنابراین نیازی به کلنگ زنی طرح جدید در استان نیست مگر موارد خاصی که طرح های بزرگ تعریف شده باشد.

    وی همچنین با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: میزان کشفیات سلاح در استان در مقایسه با سال های گذشته قابل مقایسه نیست که این مهم نشان می دهد دشمن برای کشور و جوانان برنامه ریزی کرده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *