×
آخرین اخبار

استاندار خوزستان: عملیات تروریستی شاهچراغ سندی دیگر از جنایات دشمنان ایران است

  • کد نوشته: 102532
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۶
  • 138 بازدید
  • اهواز – خبر روز – استاندار خوزستان با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) در حرم شاه چراغ شد، گفت: این عملیات تروریستی سندی دیگر بر جنایات دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

    استاندار خوزستان: عملیات تروریستی شاهچراغ سندی دیگر از جنایات دشمنان ایران است

    به گزارش جمعه دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان در پیامی بیان کرد: اتفاق رخ داده در بارگاه منور حضرت شاهچراغ (ع) ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران بود و این بار از آن حرم شریف طنین انداز شد.

    وی افزود: این عملیات تروریستی سندی دیگر بر جنایات و توحش دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را برای جهانیان و اهل حقیقت نمایان ساخت.

    استاندار خوزستان در این پیام شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام در این حمله تروریستی را به خانواده‌های این عزیزان و همه مردم ایران تسلیت گفت.

    وی افزود: تجربه نشان داده است اینگونه حرکات به طور قطع بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با شناسایی عقبه‌های این جنایت کور، به آمران و طراحان آن پاسخ درخور و بازدارنده خواهند داد.

    خلیلیان در این پیام از خداوند متعال برای تمامی مجروحین این حادثه طلب عافیت و سلامتی داشت و برای خانواده‌های آن شهدای عزیز طلب صبر کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۲۶ نفر را مجروح کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.