×
آخرین اخبار

استاندار: تسهیلات ازدواج ۵۰ درصد از متقاضیان خوزستانی تأمین شد

  • کد نوشته: 105935
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۴
  • 151 بازدید
  • اهواز – خبر روز – استاندار خوزستان به پرداخت تسهیلات ازدواج به ۵۰ درصد از متقاضیان در استان اشاره کرد و گفت: سایر متقاضیان نیز باید از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

    استاندار: تسهیلات ازدواج ۵۰ درصد از متقاضیان خوزستانی تأمین شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، صادق خلیلیان روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: تسریع و تسهیل ارائه تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌ها به جوانان و فراهم آوری امکانات لازم جهت اشتغال آنها ضروری است.

    استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های دولتی اماکنی را در اختیار دارند که می‌توان از آنها در جهت برگزاری مراسمات ازدواج استفاده کرد، بنابراین این اماکن باید در جهت استفاده جوانان احصا شوند.

    ایجاد ۵۰ هزار شغل تحت پوشش بیمه در خوزستان

    وی در ادامه به وضعیت اشتغال استان در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: براساس آمار اولیه مندرج در سامانه تعیین شده از سوی دولت تاکنون ۵۰ هزار شغل تحت پوشش بیمه در استان خوزستان ایجاد شده که بخشی از این آمار مربوط به مشاغل خانگی و درصد باقی‌مانده مربوط به اشتغال جوانان است.

    خلیلیان گفت: ما باید به جوانان کمک کرده تا شغل پایدار داشته باشند، قطعا اگر مشکل اشتغال آنها برطرف شده مشکل ازدواج آنها نیز مرتفع می شود، لذا بحث اشتغال باید به جد دنبال شود.

    وی با اشاره به اینکه جوانان ما به تفریح نیاز دارند، افزود: می توان با برگزاری مسابقات مفرح ورزشی کم هزینه مثل طناب کشی در فضایی باز، جوانان را به امر ورزش سوق داد.

    استاندار خوزستان گفت: ما باید کاری کنیم که جوانان از بازی های رایانه ای فاصله گرفته و به سمت ورزش کردن، روی بیاورند. متاسفانه جوانان ما به بازی های رایانه ای تمایل بیشتری دارند که این موضوع باعث ‌کم تحرکی آنها شده و بسیار خطرناک است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.