×
آخرین اخبار

استانداری اصفهان هواپیمایی قشم را خرید

  • کد نوشته: 12649
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۰
  • 579 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ استاندار اصفهان از خرید شرکت هواپیمایی قشم خبر داد و گفت: قشم ایر مشکلات تحریمی ندارد و اجازه داشتن پرواز به اروپا و کیفیت هواپیماها و خدمات پروازی از مزایای آن است. محسن مهرعلیزاده اظهار کرد: از روز اول برای تکمیل زنجیره گردشگری و کمک به ورود و خروج مسافران خارجی به تهران […]

    استانداری اصفهان هواپیمایی قشم را خرید

    دیدگاه نیوز/ استاندار اصفهان از خرید شرکت هواپیمایی قشم خبر داد و گفت: قشم ایر مشکلات تحریمی ندارد و اجازه داشتن پرواز به اروپا و کیفیت هواپیماها و خدمات پروازی از مزایای آن است.

    محسن مهرعلیزاده اظهار کرد: از روز اول برای تکمیل زنجیره گردشگری و کمک به ورود و خروج مسافران خارجی به تهران پروژه هایی از جمله توسعه فرودگاه، قطار سریع السیر تهران-اصفهان با هدف اتصال اصفهان به ۶ تا ۷ پایتخت در جهان و … تعریف شده بود که البته یک مولفه کم داشتیم و که آن یک ایرلاین بود.

    وی با بیان این که پس از سه ماه تلاش، موفق شدیم شرکت قشم ایر را برای توسعه ظرفیت های گردشگری و اقتصادی استان خریداری کنیم، افزود: به دلیل شرایط خاص استان و پتانسیل بالای گردشگری،نیاز به داشتن ایرلاین مختص اصفهان کاملا احساس می شد.

    وی با بیان این که قشم ایر ۱۴ هواپیمای در حال پرواز دارد، تصریح کرد: این ایرلاین ساختار و امکانات خوبی دارد، موافقنامه این خرید امضا شده و می توانیم بگوییم این شرکت هواپیمایی متعلق به استانداری اصفهان است.

    استاندار اصفهان با یادآوری این که بر اساس توافنامه باید مراحل بعدی خرید انجام شود و استانداری قراردادهای آن را امضا کرده است، اظهار کرد: قشم ایر مشکلات تحریمی ندارد و اجازه داشتن پرواز به اروپا و کیفیت هواپیماها و خدمات پروازی از مزایای آن است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *