×
آخرین اخبار

به مناسبت روز جهانی داوطلب و روز پرستار؛
از پرستاران داوطلب جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان تقدیر شد

  • کد نوشته: 77685
  • ۱۴۰۰-۰۹-۲۰
  • 970 بازدید
  • رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از تجلیل پرستاران داوطلب هلال احمر این جمعیت به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در سینما هلال مسجدسلیمان خبر داد.
    از پرستاران داوطلب جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان تقدیر شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، حسین مولایی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مسجد سلیمان، با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، عنوان کرد: طی مراسمی که با حضور پرشور عموم مردم ، اعضا جمعیت هلال احمر شهرستان مسجدسلیمان و با همکاری هئیت همگان ورزشی اداره ورزش و جوانان در سینما هلال برگزار شد از پرستاران داوطلب این جمعیت تجلیل به عمل آمد.

    در این مراسم حسین مولایی رئیس  هلال احمر شهرستان مسجد سلیمان ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان، روز جهانی داوطلب و روز پرستار را تبریک گفت و برای تلاشگران این عرصه خطیر، توفیق روزافزون و سلامتی و سربلندی مسألت داشت.

    رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان با اشاره به اینکه داوطلبان حلقه‌ اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان هستند، ادامه داد: ایجاد روحیه نشاط و انگیزه در جامعه هدف و افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان از دیگر اهداف این جشن بود.

    وی بیان کرد: در جمعیت هلال احمر مسجد سلیمان که فعالیت‌هایش با هدف تسکین آلام بشری و به صورت داوطلبانه صورت می گیرد، شاهد حضور پرستاران داوطلبی هستیم که بدون دغدغه نان و نام، دل در گرو خدمت به خلق خدا بسته اند و در برنامه های عام المنفعه و بشردوستانه جمعیت، مشارکتی فعال، پویا و مؤثر دارند.

    مولایی همچنین در جشن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: ولادت حضرت زینب (س) یادآور جانفشانی‌ها و ایثارگی های قشری فداکار و فهیم از جامعه است.

    اسامی پرستاران داوطلب تقدیر شده در این مراسم به شرح زیر است:

    ۱- فریده پویا مفرد

    ۲- زهرا شکریانی

    ۳- حدیث زمانی فر

    ۴- شمیم رضایی راد

    ۵- زیبنب رسولی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *