×
آخرین اخبار

از رئال تا رم: مقصدهای جذاب کونته بعد از تاتنهام

  • کد نوشته: 122350
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۷
  • 39 بازدید
  • بعد از توافق آنتونیو کونته و تاتنهام برای قطع همکاری زودتر از موعد، بازگشت به سری آ محتمل‌ترین گزینه روی میز این مربی است.

    از رئال تا رم: مقصدهای جذاب کونته بعد از تاتنهام

    این مربی ایتالیایی در نوامبر سال ۲۰۲۱ با قراردادی که قرار بود تا پایان فصل جاری (۱۰ تیر ۱۴۰۲) ادامه داشته باشد، کار خود را در تاتنهام شروع کرد. با این حال طی هفته های اخیر رابطه او با باشگاه تیره شده و بعد از کنفرانس مطبوعاتی اخیر آنتونیو کونته به اوج خود رسید تا پایان کار زودتر از موعد او در تاتنهام را شاهد باشیم.

    قرارداد این مربی ایتالیایی با باشگاه تاتنهام عصر روز گذشته طی توافقی دو جانبه فسخ شد. بر اساس گزارش رسانه های ایتالیایی کونته بخشی از دستمزد معوقه خود را دریافت کرد اما قرار نیست کل مبلغ قرارداد به او پرداخت شود.

    در حالی که بحث انتخاب جانشین کونته در انگلیس داغ است، در ایتالیا نیز مقصد بعدی این مربی مورد توجه قرار دارد. به نظر می رسد بازگشت به ایتالیا محتمل ترین گزینه سرمربی سابق تاتنهام باشد. از اینتر، یوونتوس و رم به عنوان مقاصد بالقوه او یاد می شود.

    کونته در می ۲۰۲۱ درست چند روز بعد از فتح سری آ با اینتر، این باشگاه را ترک کرد؛ کاری که در سال ۲۰۱۴ نیز در یوونتوس انجامش داده بود. او جایگاه خوبی نزد هواداران این دو تیم دارد اما گزارش هایی مبنی بر مذاکرات باشگاه رم با این مربی نیز وجود دارد. چرا که به نظر می رسد ژوزه مورینیو در پایان فصل از رم جدا شد.

    در خارج از ایتالیا نیز گزینه های محتمل و بعیدی برای کونته وجود دارد؛ برخی از رسانه های ایتالیایی او را به عنوان یکی از گزینه های هدایت پاری‌سن‌ژرمن معرفی می کنند اما سابقه ناموفق این مربی در اروپا شاید مانع بزرگ این کار باشد. ترک رئال مادرید به مقصد برزیل توسط کارلو آنچلوتی می تواند این شانس را به کونته بدهد که به عنوان گزینه هدایت کهکشانی ها نیز مطرح شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *