×
آخرین اخبار

همزمان با روز داروساز در امیدیه:
از داروسازان شهرستان امیدیه تجلیل شد

  • کد نوشته: 70950
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۹
  • 740 بازدید
  • به گزارش خبرنگار ما از شهرستان امیدیه، مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان امیدیه با پزشکان داروساز به مناسبت گرامیداشت زاد روز حکیم زکریا رازی روز داروساز را تبریک گفت. مهدی آبدیده مدیر بهداشت ودرمان امیدیه اظهارکرد: امروز با گذشت ۱۸ ماه از نبرد با کرونا، اهمیت صنعت و خدمات داروسازی در چرخه ارائه خدمات سلامت، […]

    از داروسازان شهرستان امیدیه تجلیل شد

    به گزارش خبرنگار ما از شهرستان امیدیه، مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان امیدیه با پزشکان داروساز به مناسبت گرامیداشت زاد روز حکیم زکریا رازی روز داروساز را تبریک گفت.
    مهدی آبدیده مدیر بهداشت ودرمان امیدیه اظهارکرد: امروز با گذشت ۱۸ ماه از نبرد با کرونا، اهمیت صنعت و خدمات داروسازی در چرخه ارائه خدمات سلامت، بیش ازهرزمان دیگری آشکار شده است و داروسازان به عنوان ایثارگران خط مقدم خدمات دارویی و تکمیل کنندگان خط درمان، در کنترل این بیماری در تلاش اند. 

    وی افزود: داروسازان از اصلی ترین حلقه های درمانی هستند و با ادعا میتوان گفت خدمات جامعه داروسازان بر کسی پوشیده نیست وتلاش ارزنده آنها در این عرصه قابل تقدیر و تشکر است، همچنین از جامعه داروسازان نیز تقاضا داریم بیش از پیش به عنوان مشاورین قابل اعتماد مردم، در آموزش، کنترل نسخ و نیز بررسی موارد ابهام در جهت موفقیت روند دارو درمانی همراه مردم شریف شهرستان باشند.

    وی در پایان با پاسداشت و تقدیم لوح به داروسازان، این روز را تبریک و از آنها قدردانی نمودند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *