×
آخرین اخبار

اردوی یک روزه دانش آموزان شهرستان داراب به دانشگاه شیراز+گزارش تصویری

  • کد نوشته: 120501
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۸
  • 130 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، جمعی از دانش آموزان مدرسه زرین دشت شهرستان داراب به همت دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز در یک اردوی یک روزه با عنوان از مدرسه تا دانشگاه، به بازدید از بخش های مختلف دانشگاه و ظرفیت های موجود در آن پرداختند. دانش آموزان در این اردوی یک روزه از بخش […]

    اردوی یک روزه دانش آموزان شهرستان داراب به دانشگاه شیراز+گزارش تصویری

    به گزارش دیدگاه نیوز، جمعی از دانش آموزان مدرسه زرین دشت شهرستان داراب به همت دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز در یک اردوی یک روزه با عنوان از مدرسه تا دانشگاه، به بازدید از بخش های مختلف دانشگاه و ظرفیت های موجود در آن پرداختند.

    دانش آموزان در این اردوی یک روزه از بخش های مختلف دانشگاه شیراز، همچون مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی، کتابخانه میرزا، شرکت های دانش بنیان مستقر در دانشگاه، امکانات رفاهی، تفریحی و دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز بازدید کرده و با دانشجویان و اساتید مختلف به گفتگو پرداختند. دکتر محسن محمدی، رئیس دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز، دکتر مبین، معاون آموزشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، خانم مرادی کارشناس روابط عمومی کتابخانه مرکزی به ایراد سخن و معرفی بخش های مختلف دانشگاه شیراز پرداختند.

    محمد مهدی عوض پور دانشجو کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک روایتگری و هدایت این اردو را به عهده داشت.

    این اردو با هدف آشنایی با امکانات دفتر استعدادهای درخشان، ایجاد انگیزه در دانش آموزان و توسعه روابط بین مدرسه و دانشگاه و همچنین بازدید از دست آورد های مختلف علمی، پژوهشی، عملی و صنعتی دانشگاه شیراز برگزار گردید.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “اردوی یک روزه دانش آموزان شهرستان داراب به دانشگاه شیراز+گزارش تصویری”

    1. ناشناس گفت:

      همه چیز عالی بود تقدیر وتشکر از مجموعه ی دانشگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *