×
آخرین اخبار

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛
ادای احترام هیئت اعزامی دبیرخانه کشوری بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس به شهید بهنام محمدی

  • کد نوشته: 73799
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۸
  • 575 بازدید
  • خواهر شهید محمدحسین فهمیده با حضور در مسجدسلیمان مقبره شهید بهنام محمدی و شهدای گمنام را زیارت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
    ادای احترام هیئت اعزامی دبیرخانه کشوری بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس به شهید بهنام محمدی

    به گزارش دیدگاه نیوز با توجه قرار گرفتن دبیرخانه کشوری بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی استان البرز ، هیئت اعزامی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با زیارت از مقبره شهدای گمنام و شهید بهنام محمدی واقع در منطقه نفتک مسجد سلیمان، یاد و خاطره شهید بهنام محمدی و همه شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

    هیئت اعزامی دبیرخانه کشوری بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس شامل دکتر سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، سرکار خانم فرشته فهمیده، خواهر شهید والامقام شهید محمدحسین فهمیده و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و دکتر رضا خصالی رییس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان البرز، ظهر روز پنجشنبه هشتم مهرماه ۱۴۰۰ با حضور در مقبره شهدای گمنام و شهید ۱۳ ساله مسجدسلیمانی حماسه خرمشهر ، شهید بهنام محمدی ، با ادای احترام به شهدا یاد و خاطره آنان و همه شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

    در حاشیه این مراسم دکتر سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، حجت الاسلام و المسلمین بهزاد داودی امام جمعه موقت شهرستان مسجد سلیمان و هوشنگ فردی پور سرپرست آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان به ایراد سخن و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس از جمله شهدای شاخصی چون شهید محمدحسین فهمیده و شهید بهنام محمّدی پرداختند.

    در پایان توسط یکی از فرهنگیان پیشکسوت مداحی در وصف شهدای دفاع مقدس انجام گرفت.

    شایان ذکر است علاوه بر فرهنگیان، جمعی از روحانیت معزز شهرستان، مسئولین نهادهای نظامی و اداری شهرستان در این مراسم شرکت داشتند.

    در پایان هیئت اعزامی اداره کل آموزش و پرورش استان جهت ادای احترام به مقام شامخ شهید علی لندی از مقبره شهید بهنام محمدی و شهدای گمنام رهسپار شهرستان ایذه گردیدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *