×
آخرین اخبار

اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خوزستان از خدمتگزاران موکب و مواکب اربعین حسینی تکریم و تقدیر بعمل می آورد

  • کد نوشته: 7161
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۳
  • 954 بازدید
  • امسال کارهای مهم و جدی را برای اربعین سال ۹۶ انجام دادیم و آقای دکتر ساکی حسینی نیز بعنوان خدمتگزار و نماینده این اداره کل بعنوان ناظر در پایانه مرزی چذابه خدمات خوب و قابل توصیف انجام دادند ، که از همین رسانه از ایشان و دیگر همکاران ایشان تقدیر و تشکر میکنم.

    دیدگاه نیوز / علیرضا شناوی ؛ سید کریم موسوی معاون مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان خوزستان در بازید از مواکب و پایگاه اطلاع رسانی مستقر در پایانه مرزی چذابه بیان داشت :بنده به عنوان یک خادم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان مشغول به خدمت می باشم.

    اولا امام حسین علیه السلام را مایه برکت و جمع شدن نفوس ، سلیقه‌ها و حتی ادیان میبینیم.

     

    الحمدالله در استان خوزستان به ویژه ورودی مرز چزابه امکانات و تسهیلات ، بقدری خوب ، وسیع و چشم اندازی زیبا و معنوی ایجاد کرده ، که بنده را وادار میکند ، الان همراه با این مردم عاشق زیارت اربعین حسینی به عراق بروم.

    بنده به نیابت از مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خوزستان دکتر جوروند ،امسال کارهای مهم و جدی را برای اربعین سال ۹۶ انجام دادیم و آقای دکتر ساکی حسینی نیز بعنوان خدمتگزار و نماینده این اداره کل بعنوان ناظر در پایانه مرزی چذابه خدمات خوب و قابل توصیف انجام دادند ، که از همین رسانه از ایشان و دیگر همکاران ایشان تقدیر و تشکر میکنم.

     

    امیدوار هستم یک کار جدی بابت تکریم و تقدیر از همه برگزار کنندگان این اتفاق توسط اداره کل انجام شود.

     

     اینجانب این را به عنوان خواسته از مدیر کل بزرگوار خواهم داشت و مطمئن هستم این کار در یکی از شهر های ما ، چه در سوسنگرد یا هویزه بعنوان اولین برنامه تکریم از خدمتگزاران موکب و مواکب اربعین حسینی انجام خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *