×
آخرین اخبار

اخطار زیست محیطی به شهرداری هوراند

  • کد نوشته: 73699
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۷
  • 556 بازدید
  • مسئول حفاظت محیط زیست شهرستان هوراند از صدور اخطار زیست محیطی به شهردار هوراند به جهت عدم مدیریت صحیح زباله‌گاه این شهرستان خبر داد.
    اخطار زیست محیطی به شهرداری هوراند

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی : سیف اله حسن پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هوراند با اشاره به انتشار تصاویری از وضعیت نابسامان زباله گاه شهرستان هوراند ، گفت:این زباله گاه در داخل منطقه شکار ممنوع هوراند قرار گرفته و این مرکز دفن فاقد هرگونه مجوز زیست محیطی ، فنس کشی ، درب و… بوده و تا مکان یابی ، معرفی و تصویب زباله گاه جدید مورد استفاده قرار می گیرد و علیرغم پیگیریها ، اخطاریه ها و برگزاری کارگروههای متعدد پسماند متاسفانه تاکنون محل جدیدی از طرف شهرداری معرفی نشده است .

    حسن پور افزود: این اخطاریه به دلیل عدم مدیریت صحیح زباله‌گاه شهرستان توسط شهرداری صادر شده که موجبات پخش زباله و تفکیک غیر مجاز پسماند نیز در آن محل را فراهم آورده و جزو مصادیق ایجاد آلودگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عمومی بوده است.
    وی تاکید کرد: ضروری است شهرداری هوراند با عنایت به قانون مدیریت پسماند و آیین نامه‌های مربوطه در اسرع وقت نسبت به ساماندهی وضع موجود اقدام کرده و حداکثر ظرف یک هفته نتیجه اقدامات انجام شده را به این اداره اعلام کند.
    حسن پور در پایان گفت: درصورت عدم اقدام موثر از سوی شهردار محترم در راستای رفع آلودگی در مهلت تعیین شده، مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *