×
آخرین اخبار

اختلافات ملکی در دلفان به قتل پسر عمو منجر شد / دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت

  • کد نوشته: 131237
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۱
  • 52 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سرهنگ “نجف علی بارانی” در اینباره بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰  مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای  شهرستان دلفان ، بلافاصله عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت شهرستان به محل اعزام شدند.

    وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد، بین دو پسر عمو بعلت اختلافات ملکی درگیری رخ داده که شخص قاتل با استفاده از سلاح گرم پسر عموی خود را به قتل رسانده و به محل نامعلومی متواری شده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان دلفان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش های صورت گرفته کمتر از ۲ ساعت مخفیگاه قاتل در استان همجوار شناسایی که با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات دستگیر شد.

    وی با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده از متهم ، علت قتل را اختلافات ملکی عنوان کرده افزود: متاسفانه برخی افراد بجای اقدامات قانونی با حرکات خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می‌زنند که باعث بروز حوادثی این چنین تلخ و ناگوار می‌شود.

    سرهنگ بارانی بیرانوند،  ضمن هشدار به افراد قانون شکن خاطر نشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضا، امنیت و آسایش مردم است و افرادی که به هر نحو  آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کنند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *