×
آخرین اخبار

جزئیات کشته شدن مشکوک ۴نفر در کردستان: با “گلوله جنگی و از پشت” تیر خورده‌اند

  • کد نوشته: 97328
  • ۱۴۰۱-۰۶-۳۰
  • 172 بازدید
  • فرمانده انتظامی کردستان به تشریح جزئیات کشته شدن ۴نفر از شهرواندن کرد توسط ضدانقلاب در شهرستان‌های این استان پرداخت.

    جزئیات کشته شدن مشکوک ۴نفر در کردستان: با “گلوله جنگی و از پشت” تیر خورده‌اند

    سردار علی آزادی از کشته‌شدن ۴ نفر از شهروندان کردستانی در تجمعات اخیر در پی درگذشت “مهسا امینی”  خبر داد و اظهار داشت: در دو شب گذشته در مصاحبه‌‌هایی که از بنده منتشر شد از جوانان کردستانی درخواست کردم که در تجمعات حضور پیدا نکنند چرا که اطلاع موثق داشتیم که گروهک‌ها نفوذ کرده و در حال موج‌سواری و کشته‌سازی در استان هستند.

    وی افزود: گروهک‌های ضدانقلاب دو روز قبل در سقز به یک نفر به اسم “محمودی” تیراندازی کرده و سپس آن فرد را در داخل یک پژو ۴۰۵ بدون پلاک با سرنشینان ماسک‌زده سوار کرده و به بیمارستان سقز برده‌اند که یک ربع بعد از رسیدن فوت می‌کند و بلافاصله بعد از آن، رسانه‌های معاند چندین کلیپ از او پخش می‌کنند.

    فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه فیلم منتشره، مربوط به تیرخوردن این فرد سقزی در جای خلوت بوده، گفت: طوری از او فیلمبرداری شده است که صورت فرد مشخص نیست و روند صحنه‌سازی مشخص است چراکه هیچ‌کس غیر از خودشان در کنار آن‌ها نیست و نیروهای انتظامی نیز تنها در خیابان‌های اصلی سطح شهر حضور داشتند.

    او در توضیح کلیپ پخش شده دیگری در رسانه‌های خارجی با عنوان “سقز- اکنون حضور گروهک‌ها” ضمن تکذیب محتوای طرح شده در این ویدئو و ارتباط دادن آن به اغتشاشات چند شب گذشته، گفت: در فیلم مشخص است که اولاً افراد لباس زمستانی به تن دارند و این فیلم اساساً مربوط به یکی از محلات اشنویه در سال ۹۹ بوده که قبلاً هم پخش شده است.

    آزادی بار دیگر اخبار گفته شده از جانب استاندار کردستان مبنی بر درگذشت سه نفر در روزهای گذشته در شهرستان‌های این استان را تأیید کرد و گفت: متأسفانه امروز نیز یک نفر دیگر با مشخصات ” فواد قدیمی” کشته شده است که شباهت نوع کشته شدن آن‌ها نشان می‌دهد که این افراد در جریان یک برنامه‌ریزی مشخص هدف ترور قرار گرفته‌اند.

    فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: گروهک‌های معاند در قالب پروژه کشته‌سازی این جنایت‌ها را مرتکب شده‌اند و حتی  یکی از این افراد قبل از فوتش در فیلم اذعان کرده که با یکی از دوست‌های دیگرش بوده و گفته که از پشت و بالا به آن‌ها شلیک شده و تیر خورده‌اند و به اذعان خودشان در منطقه‌ای حضور داشتند که پلیس آنجا نبوده است.

    آزادی گفت: از این افراد، ۳ نفر با گلوله جنگی و یک نفر در فاصله نزدیک و با گلوله ساچمه‌ای کشته شده‌اند اما گروهک‌ها می‌خواهند آن را بر گردن نیروی انتظامی و متولیان امنیت بیندازند.

    سردار آزادی در پایان بار دیگر نسبت به مراقبت خانواده‌ها از فرزندانشان در شرایط فعلی هشدار داد و گفت: درخواست ما این است از حضور در تجمعات خودداری کنند و بدانند که ضدانقلاب این‌روزها دنبال پروژه کشته‌سازی در استان بوده و ممکن است شدت درگیری‌ها و این جنایات بالا بگیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.