×
آخرین اخبار

اتاق سازی کامیون در ایران

  • کد نوشته: 99471
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۰
  • 414 بازدید
  • اگر برای کار خود به اتاق بار نیاز دارید و برای حمل وسایل و انواع کالا و محصولات، به شرایط مطلوبی نیاز است، بهتر است بهترین و باکیفیت ترین و استانداردترین اتاق بار را از معتبرترین و بهترین اتاق سازی کامیون در ایران تهیه نمایید.

    اتاق سازی کامیون در ایران

    اگر برای کار خود به اتاق بار نیاز دارید و برای حمل وسایل و انواع کالا و محصولات، به شرایط مطلوبی نیاز است، بهتر است بهترین و باکیفیت ترین و استانداردترین اتاق بار را از معتبرترین و بهترین اتاق سازی کامیون در ایران تهیه نمایید. با مراجعه به سازندگان معتبر، ضمانت بالایی برای ایمنی کالای حمل شده می توان ایجاد نمود.

    برای اطلاعات بیشتر درباره، ویژگی های اتاق بار خوب و ساخت اتاق بار و انواع آن، در این مقاله ما را همراهی نمایید.

    اتاق سازی کامیون در ایران

    اتاق کامیون یا همان اتاق حمل بار، روی ماشین های حمل بار نصب می شوند، که بر روی ماشین های سبک و سنگین قرار می گیرد. ساخت اتاق کامیون بر اساس موارد مهمی که در خصوص بار مورد نیاز است طراحی شده و تجهیزات مورد نیاز آن، ساخته می شود.

    برای حمل بارها در مسیرهای کوتاه بهترین گزینه در جهت حفظ ایمنی و سلامتی بار، اتاق بار است. در اتاق سازی کامیون در تهران انواع اتاق طراحی و ساخته می شود که در ادامه درباره ساختار اتاق بار و انواع ان شرح خواهیم داد.

    ساختار اتاق بار

    اتاق حمل بار دارای قسمت های مهم و کاربردی چون، دیوار جلو، دیوار عقب و سقف است. دیوار سقف توسط سازنده اتاق کامیون، از ساندویچ پنل ساخته و طراحی می شود که ضخامت آن در حدود ۴ سانتی متر است. دارای عایق پلی اورتان است که دارای دو رو ورق است که از پیش رنگ شده است. اتاق حمل بار دارای سیستم روشنایی است تا در هنگام بارگیری و تخلیه بار، کار راحت تر و دقیق تر انجام گردد و دقت بیشتری وجود داشته باشد. علاوه بر سیستم روشنایی، سیستم خنک کننده هم برای این اتاق ها تعبیه شده است. تمامی تجهیزات و ساختار اتاق حمل بار باید بر اساس نوع ماشین بار انجام گردد.

    برای خرید و نصب اتاق حمل بار باید به افراد باتجربه و کارشناس مراجعه نمود و بهترین کار، انتخاب شرکت ها و گروه تولیدی معتبر و شناخته شده چون شایان تراک است. شایان تراک در زمینه تولید انواع اتاق حمل بار بسیار تخصصی و ماهرانه عمل نموده است و برای همین به عنوان یکی از بهترین اتاق سازی کامیون در ایران توانسته است، رضایت مشتریان را همواره جلب نماید.

    انواع اتاق بار کامیون

    اتاق بار کامیون در انواع مختلفی چون، چادری، فلزی، چوبی در اتاق سازی کامیون طراحی و ساخته می شود و از طرف دیگر می توان به انواع دیگری از اتاق بار کامیون چون، اتاق بار کفی، اتاق بار کمپرسی، اتاق یخچالدار و اتاق حمل جوجه، اتاق تانکری و بونکری و اتاق حمل نوشابه اشاره داشت.

    اتاق حمل جوجه

    اتاق حمل بار ساندویچ پنل چیست؟

    از انواع اتاق بار می توان به اتاق حمل بار ساندویچ پنل اشاره داشت که، بر روی کامیون هم قابلیت نصب و استفاده دارند. اگر می خواهید کالا و محصولات خود را در مسیرهای شهری و بین شهری، حمل نمایید؛ توصیه می شود که از اتاق حمل بار از نوع ساندویچ پنل استفاده نمایید.

    اتاق هایی که از جنس ساندویچ پنل هستند، دارای مقاومت خوب و استحکام بالایی هستند که ایمنی و سلامتی کالا را در طول مسیر حمل و نقل، تضمین می کند. این اتاق ها در برابر سرما و گرما و رطوبت عایق هستند و صدمه ای به بار وارد نخواهد امد. ساخت این اتاق ها به اندازه ماشین مد نظر صورت می گیرد.

    چرا از اتاق حمل بار ساندویچ پنل استفاده کنیم؟

    انواع ساخت اتاق کامیون وجود دارد که توسط سازنده اتاق کامیون طراحی می شود اما چرا استفاده از اتاق حمل بار ساندویچ پنل همواره توصیه می شود. در واقع ویژگی ها و مزیت های استفاده از این نوع اتاق بار چیست؟ در ادامه خیلی مفصل برای اشنایی شما عزیزان با اتاق حمل بار ساندویچ پنل به مزایت ها استفاده از ان می پردازیم.

    مزیت اتاق بار ساندویچ پنل

    اشاره شد که برای خرید اتاق بار از بهترین اتاق سازی کامیون در تهران اقدام نمایید تا نوع و جنس خوب و مرغوب تهیه نمایید. از انواع اتاق بار باکیفیت و مطمئن، اتاق بار ساندویچ پنل است. ویژگی ها و مزیت های این اتاق بار به شرح زیر می باشد.

    • ساندویچ پنل هایی که برای ساخت دیوار اتاق حمل بار مورد استفاده دارند، عایق هستند. یعنی گرما و سرما و رطوبت وارد اتاق نمی شود و کالای مورد نظر در اتاق، امنیت دارد.
    • اتاق بار خوب وزن زیادی ندارد و دقیقا این مورد از ویژگی و مزیت های اتاق بار ساندویچ پنل است که سبک است. وزن بالای اتاق بار باعث می شود که مصرف سوخت خودرو هم بیشتر شود. پس این مورد را در خرید اتاق بار باید در نظر داشت.
    • اتاق بار ساندویچ پنل، محیطی بسته است که ار کالا حفاظت کامل به عمل می آورد.

    کاربری اتاق بار

    اتاق بار با توجه به نوع ماشینی که بر روی آن باید نصب شوند و نوع کالایی که باید حمل شود، کاربردی متفاوتی دارند.

    به طور مثال می توان گفت که اتاق بار برای حمل حیوانات و اتاق بار جوجه معمولا بر روی کامیون ها نصب می شوند که برای حمل و نقل انواع حیوانات مورد استفاده دارد. در واقع اتاق بارها در انواع مختلف برای حمل کالایی خاص هستند که بر اساس ویژگی های آن کالا، طراحی و ساخته شده اند. برای اتاق بار حمل کامیون، باید اندازه استاندارد ان استفاده شود که مناسب برای کامیونت و یا کامیون است.

    اگر بار شما مواد غذایی فاسد شدنی است، مسلم است که باید از اتاق یخچالدار استفاده شود که ان هم خود در مدل های مختلف طراحی می شود.

    اتاق یخچالدار

    برای حمل مواد غذایی از کارخانه و پخش ان در شهر و یا شهرهای دیگر نیاز با اتاق یخچالدار کامیون است. اتاق یخچالی از جنس ساندویچ پنل بهترین انتخاب برای انجام این کار است. اتاق یخچالدار از ورود هوای گرم به داخل اتاق، جلوگیری کرده و ایزوله است و آلودگی به داخل اتاق هم وارد نمی شود.

    امکان نصب اتاق یخچالدار برای حمل بار بر روی انواع شاسی ها وجود دارد که بر اساس نیاز مشتری توسط شرکت تولیدی شایان تراک انجام می شود. همه پروفیل های پانل بیرونی و داخلی اتاق یخچالدار در شایان تراک از جنس استیل باکیفیت ضد زنگ است. دیواره ها هم به وسیله دستگاه پرچ؛ به پروفیل ها خیلی خوب پرچ شده اند.

    شایان تراک بهترین اتاق سازی کامیون در ایران

    اتاق حمل بار جوجه

    اتاق سازی کامیون در ایران توسط شرکت تولیدی شایان تراک، برای اتاق حمل جوجه از جنس ساندویچ پنل استفاده می کند. از مهم ترین متریال در ساخت این نوع اتاق، ساندویچ پنل است تا، هم ایزوله باشد و هم اینکه اتاق ها، طول عمر بیشتری داشته باشند. جوجه ها به مراقبت زیادی نیاز دارند تا در طول حمل و نقل اسیبی به آن ها وارد نشود. این اتاق ها دارای سیستم تهویه مناسب هستند.

    موارد مهمی که در هنگام خرید اتاق حمل بار کامیون باید رعایت شود

    در هنگام خرید اتاق حمل بار برای کامیون موارد مهمی را باید در نظر داشت که از مهم ترین ان ها توجه به اندازه اتاق است. باید از اندازه استاندارد خریداری و استفاده شود. اگر اندازه بزرگتر و غیر استاندارد را برای سفارش در نظر داشته باشید، بهتر است به ارتفاع و طول اضافه شود تا عرض, البته پیشنهاد ما همیشه اندازه و ابعاد استاندارد است. اتاق سازی کامیون در ایران مسئولیت عواقب ناشی از سفارش اتاق حمل بار در ابعاد بزرگ و غیراستاندارد را ندارد.

    از موارد مهم دیگر در خرید اتاق حمل بار این است که، وزن اتاق هم باید استاندارد و سبک باشد. باید هم سبک باشد و هم مقاومت و استحکام خوبی داشته باشد.
    در هنگام خرید و سفارش اتاق حمل بار به کف اتاق و استقامت آن هم توجه داشته باشید. با توجه به وزن کامیون باید ناودان باکیفیت و با ضخامت مناسب استفاده شود که برای کامیون های بالای ۸ تن صدق می کند. جوشکاری ها هم باید رکتی فایر باشند تا کیفیت کف اتاق تضمین شود.

    در نهایت اینکه

    در این مطلب درباره انواع اتاق حمل بار و کاربردی آن ها و ویژگی های ان ها تحت عنوان اتاق سازی کامیون در ایران صحبت شد و به موارد مهمی که در خرید و سفارش باید دقت شود هم پرداختیم. می توانید برای انواع اتاق حمل بار کامیون و سایر خودروها از تولیدی معتبر و مجرب شایان تراک اقدام نمایید.
    مجموعه تولیدی صنعتی شایان تراک دارای گواهینامه EIQM است که نشان از کیفیت جهانی و کیفیت و صلاحیت بالای محصولات یک مجموعه است. در واقع محصولات تولید شده در این کمپانی دارای استانداردهای ملی و بین المللی است. برای مشاهده محصولات مجموعه شایان تراک، از طریق وبسایت اقدام نمایید.

    سوالات متداول اتاق سازی کامیون در ایران

    قیمت اتاق یخچالدار چقدر است؟

    برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان مجموعه شایان تراک در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم ارائه گردد.
    آیا می توان خرید اتاق حمل بار را به صورت حضوری هم داشت؟
    بله هم اینترنتی و هم حضوری با هماهنگی واحد فروش، می توانید حضوری بازدید نمایید.
    آیا محصولات دارای گارانتی هستند؟
    بله، تمامی محصولات خریداری شده از شایان تراک داری ضمانت و گارانتی یکساله هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *