×
آخرین اخبار

ابوالفضل پورعرب جایگاه ویژه ای نزد مردم ایران دارد/ ابلاغ سلام وزیر فرهنگ به این بازیگر پیشکسوت

  • کد نوشته: 107625
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۵
  • 256 بازدید
  • تهران- خبر روز- مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در بیمارستان از ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون عیادت کرد.

    ابوالفضل پورعرب جایگاه ویژه ای نزد مردم ایران دارد/ ابلاغ سلام وزیر فرهنگ به این بازیگر پیشکسوت

    به گزارش خبرنگار فرهنگی دیدگاه نیوز، سید مجید پوراحمدی به همراه نیکنام حسینی پور ، مشاور صندوق اعتباری هنر عصر جمعه ۴ آذرماه با حضور در یکی از بیمارستان های تهران ضمن عیادت از ابوالفضل پورعرب، پیگیر روند درمانی این هنرمند محبوب و پیشکسوت کشور شدند.

    مدیرعامل صندوق اعتباری در این دیدار ضمن ابلاغ سلام دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای این بازیگر آرزوی سلامتی کرد.

    وی ضمن تجلیل از فعالیت های ارزشمند این هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون گفت : مردم ایران همواره قدردان کسانی هستند که در راه اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین گام برمی دارند. ابوالفضل پورعرب چهره ای است که سال ها در قاب تصویر روایتگر غم و شادی هموطنانش است و جایگاه ویژه ای در میان مردم ایران دارد.

    مشاور وزیر فرهنگ در ادامه افزود: صندوق در راستای وظایف ذاتی خود همواره پیگیر وضعیت زندگی و سلامت اعضای خود به خصوص سلامت پیشکسوتان این عرصه است و این موضوعی است که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن توجه ویژه ای دارند.

    مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با آرزوی سلامتی برای این هنرمند گفت: تکریم و حمایت مادی و معنوی از پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر، از مهم ترین وظایف صندوق اعتباری هنر است. صندوق اعتباری تا بهبود کامل آقای پورعرب در کنار این بازیگر نامدار خواهد بود.مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد حضور و نقش آفرینی های این هنرمند عزیز در عرصه سینما و تلویزیون باشیم.

    به گزارش دیدگاه نیوز، ابوالفضل پورعرب بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون از چندی پیش به‌دلیل بروز یک حادثه در فرآیند تولید پروژه‌ای مستند در بیمارستان بستری شده است.وی مدتی قبل مشغول کارگردانی یک مستند داستانی به نام سگ بود که از ناحیه‌ پا دچار مشکل و در ادامه آن عفونتی ایجاد شده که باید روند درمانی آن تا بهبودی کامل طی شود.حالا چند روزی است که این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاترو تلویزیون در بیمارستانی در تهران بستری است تا شورای پزشکی برای روند معالجه وی تصمیم‌گیری کند.

    ابوالفضل پورعرب بازیگر ۶۱ ساله سینما بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فیلم های ماندگاری همچون عروس، نرگس،‌چهره، دستهای آلوده ، غریبانه و مردی شبیه باران را در کارنامه کاری و فعالیت هنری خود به ثبت رسانده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.