×
آخرین اخبار

ابزار ندامت و عذرخواهی امیرحسین زارع در فدراسیون کشتی

  • کد نوشته: 123148
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۴
  • 55 بازدید
  • سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تصمیم‌گیری در مورد خطای انضباطی امیرحسین زارع کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد با کادر فنی است.

    ابزار ندامت و عذرخواهی امیرحسین زارع در فدراسیون کشتی

    محمد ابراهیم امامی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد اتفاق پیش آمده در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و اخراج امیرحسین زارع از اردوی تیم ملی گفت: درگیری امیرحسین زارع  با کامران قاسم پور که از کشتی گیران با اخلاق و عنوان دار ایران و جهان محسوب می شود و امسال نیز بعنوان بهترین کشتی گیر ایران شناخته شده است، پیش آمده. با توجه به جوانی کشتی گیران و هیجانات بوجود آمده در تمرینات و لاکتیکی شدن بدن های آنها در برخی مواقع و خیلی کم در ورزش این اتفاقات پیش می آید.

    بخوانید: حمله زارع به قاسمپور در اردوی کشتی آزاد/ قهرمان جهان اخراج شد

    سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: این حرکت زارع با تذکر جدی پژمان درستکار سرمربی تیم ملی همراه بود و علیرغم عذرخواهی این کشتی گیر از کامران قاسم پور و کادر فنی، وی با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی از اردو اخراج شده است.

    وی ادامه داد: هم امیرحسین زارع و هم پدر وی برای پیگیری این موضوع امروز صبح در فدراسیون حضور یافته اند و امیرحسین زارع ضمن ندامت از اقدامی که انجام داده عذرخواهی نیز کرده است.

    امامی در مورد اخراج زارع تصریح کرد: با توجه به بند ۱۰ چرخه انتخابی تیم ملی و تأکید کادرفنی، هرگونه بی انضباطی در اردوها منجر به خارج شدن کشتی گیر از چرخه می شود و در مورد زارع نیز تصمیم با کادر فنی است.

    وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی منتظر گزارش کادر فنی در مورد امیرحسین زارع است تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ و به اطلاع عموم رسانده شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *